فروش نسخه های مختلف کوییک آغاز شد + بخشنامه

شرایط فروش کوییک و کوییک آر

از ظهر روز گذشته (۸ دی ۱۳۹۹) گروه خودروسازی «سایپا» فروش اینترنتی ۹ محصول خود را آغاز کرد. در این بین شاهد هستیم که امکان ثبت نام در طرح فروش نسخه های مختلف «کوییک» نیز فراهم شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، در حال حاضر شرکت سایپا ۴ نسخه از کوییک را در خط تولید خود دارد. کوییک دنده ای، کوییک آر، کوییک آر پلاس و کوییک فیس لیفت (کوییک S) از جمله نسخه های این هاچ بک کراس ایرانی به حساب می آیند که این روزها فرایند تولیدشان در کارخانه های سایپا و پارس خودرو طی می شود.

مدیران 777 مدیران 777

در طرح فروش اخیر گروه خودروسازی سایپا، این شرکت فروش کوییک آر و کوییک دنده ای را در قالب پیش فروش های بلندمدت و با قیمت غیر قطعی آغاز کرده است و مشتریان می توانند جهت ثبت نام اولیه این خودروها به وبسایت فروش سایپا مراجعه کنند. برای ثبت نام کوییک دنده ای پیش پرداخت ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده و برای خرید کوییک آر به ودیعه ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی نیاز است. همچنین در این بخشنامه گروه سایپا محصولات دیگری چون شاهین، تیبا صندوق دار، تیبا ۲، ساینا، وانت ۱۵۱، وانت نیسان بنزینی آپشنال و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال نیز به فروش می رسند.

با توجه به قوانین عرضه خودرو، مشتریانی می توانند از این طرح فروش استفاده کنند که مانند بخشنامه های قبلی قوانین کمیته خودرو را رعایت نمایند و شرایط اولیه را داشته باشند. همچنین در صورت تقاضای بیشتر از ظرفیت، منتخبان این طرح فروش به صورت قرعه کشی در حضور دستگاه های نظارتی و رسانه ها انتخاب خواهند شد.

شرایط فروش محصولات سایپا
شرایط فروش محصولات سایپا
شرایط فروش محصولات سایپا
شرایط فروش محصولات سایپا
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.