شرایط فروش ۵ محصول ایران خودرو اعلام شد – اردیبهشت ۹۹

دنا پلاس توربو اتوماتیک

بالاخره گروه صنعتی ایران خودرو در سال جدید اولین طرح فروش خود را برای ۵ محصولش اعلام کرد. بر اساس اطلاعیه فروش این شرکت، مشتریان می توانند از ساعت ۱۱ صبح ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ (سه شنبه) نسبت به خرید این خودروها اقدام کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در این طرح فروش ایران خودرو محصولاتی مانند دنا، دنا پلاس، پژو ۲۰۷i دنده ای، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس LX عرضه می شود. بخشنامه جدید سازمان فروش این شرکت طرح عرضه را به صورت پیش فروش اعلام کرده و قرار است تا مشتریان این سری ثبت نام ها از اسفند ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ خودروهایشان را تحویل بگیرند.

مدیران 777 مدیران 777

با توجه به نوع خودرو پیش پرداخت ها و سودهای درنظر گرفته شده متفاوت است. ودیعه اول برای ثبت نام ۵ محصول ایران خودرو در بازه ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۵۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین سود مشارکت در بازه ۱۵ تا ۱۷ درصد است و سود انصراف ۱۲ تا ۱۴ درصد خواهد بود.

لازم به ذکر است که حداقل سن برای ثبت نام خودروها ۱۸ سال تعیین شده و مشتریان نباید در ۳۶ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرویی را خریداری و یا تحویل گرفته باشند. همچنین پیش از آغاز ثبت نام، باید پروفایل و حساب کاربری مخصوص به هر فرد در وبسایت فروش ایران خودرو ساخته شود و برای همین این شرکت پیشنهاد می دهد که در روزهای قبل از آغاز طرح فروش، حساب کاربری افراد در وبسایت این شرکت ایجاد شود.

شرایط فروش ایران خودرو
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.