روسیه تولید انبوه لیموزین آئوروس پوتین را در ۲۰۲۱ آغاز می‌کند

لیموزین آئوروس پوتین
تولید انبوه خودروهای آئوروس، همان برند داخلی که برای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه لیموزین ساخته است، از اوایل ۲۰۲۱ آغاز می شود.
به گزارش تسنیم، این خبر پس از دیدار دنیس مانتوروف، وزیر بازرگانی روسیه از کارخانه فورد سولرز در منطقه خاص اقتصادی آلابوگا در جمهوری تاتارستان توسط وزارت صنعت و بازرگانی این کشور منتشر شد. این خودروها در این کارخانه مونتاژ می‌شوند.
پس از تولید چندین خودروی آزمایشی آئوروس در ۲۰۲۰، انتظار می‌رود ۳۶۰ خودرو از این مدل در سه ماهه اول ۲۰۲۱ تولید شود. ظرفیت تولید این کارخانه طبق برنامه تا ۲۰۲۲ تقریبا ۵ برابر شده و به بیش از ۱۷۰۰ خودرو میرسد. این کارخانه بالاخره تا ۲۰۲۴ سالانه بیش از ۵۲۰۰ خودرو تولید خواهد کرد.
وزارت صنعت و بازرگانی روسیه اعلام کرد:« سیستم ربات این کارخانه امکان کارهای پیچیده فنی را فراهم می‌کند. ما از فناوری های تولید دیجیتال به علاوه فناوریهای واقعیت مجازی اتوماتیک استفاده می کنیم».
تولید خودروهای جدید ساخت روسیه که بخشی از یک پروژه با عنوان کورتژ هستند، طی مراسم تحلیف ریاست جمهوری پوتین در می ۲۰۱۷ با پرده برداری است یک لیموزین آغاز شد. این خودرو اولین بار برای مقامات روسیه طراحی شده بود و بعد تصمیم گرفته شد که در بازارهای خارجی و داخلی در اختیار عموم هم گذاشته شود.
علی رغم اینکه بیش از یک سال تا راه‌اندازی تولید انبوه آن باقی مانده، بیش از ۶۰۰ خودرو با سفارش قبلی برای خودروهای لوکس روسیه ساخته شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.