10 مدل از بهترین موتورسیکلت های جهان در سبک تورینگ

موتورسیکلت های تورینگ
موتورسیکلت های تورینگ

موتورسیکلت های تورینگ هر روز در میان عموم مردم محبوب تر و کارآمدتر می شوند، این موتورسیکلت ها با تکنولوژی‌های پیشرفته ای که در اختیار شما می گذارند، یک سفر لذت بخش را با موتورسیکلت برای شما فراهم می کنند.

مدیران 777 مدیران 777

در واقعیت، تقریباً امکان آن وجود دارد تا با هر نوع موتورسیکلتی به سفر رفت، اما در این مقاله قصد داریم از موتورسیکلت های سبک کروز و بگر صرف نظر کنیم، همچنین گزینه‌های کوچک تر و مخصوص مبتدیان را نادیده می‌گیریم؛ در اصل، قرار است موتورسیکلت های تورینگ با پیشرانه های حجیم تر را که از ویژگی‌های فراوانی برخوردار هستند به شما معرفی کنیم، و همچنین در بازارهای فروش جهانی آمار خوبی را ثبت کرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

یاماها FJR 1300 ES

موتورسیکلت های تورینگ
موتورسیکلت های تورینگ

قیمت پایه: ۱۸ هزار دلار

یاماها شاید بهترین موتور سوپراسپرت برای سبک تورینگ را با یک هندلینگ عالی با نام FJR 1300 ES ساخته است. ظرفیت مخزن سوخت آن ۲۴ لیتر و وزن آن ۲۹۰ کیلوگرم است که کمی سنگین است، اما با تمام تجهیزات، پیشرانه ۱۲۹۸ سی سی آن، قدرتی معادل ۱۴۲ اسب بخار تولید می کند. علاوه بر این، شما دارای سیستم تعلیق قابل تنظیم الکترونیکی، تنظیم ارتفاع صندلی و سیستم کنترل سرعت خواهید بود.

ب ام و R 1250 RT

موتورسیکلت های تورینگ
موتورسیکلت های تورینگ

قیمت پایه: ۱۹.۵۰۰ هزار دلار

ب ام و مدت های  طولانی است که مدل R 1250 RT را تولید می کند، البته قبل از این مدل، موتورسیکلت های سری GS ب ام و بسیار شهرت دارند، که این موتورسیکلت را می توان نسخه مدرن تر با امکانات رفاهی بیش تر از سری GS حساب کرد. پیشرانه دو سیلندر این موتورسیکلت قدرتی معادل ۱۳۶ اسب بخار دارد که توسط یه جعبه دنده ۶ سرعته به چرخ عقب قدرت را منتقل می کند.

کاوازاکی Versys 1000 LT

موتورسیکلت های تورینگ
موتورسیکلت های تورینگ

قیمت پایه: ۱۸.۵۰۰ هزار دلار

موتورسیکلت کاوازاکی وِرسیس، بدون شک، در فهرست ۱۰ موتورسیکلت تورینگ برتر جهان قرار دارد. این موتورسیکلت با قیمتی در حدود ۱۹,۰۰۰ دلار ارزان نیست، اما کاوازاکی مجموعه زیادی از امکانات رفاهی در این موتورسیکلت تعبیه کرده است که سفر را برای راکب آن آسان می کند. پیشرانه ۴ سیلندر این موتورسیکلت قدرتی معادل ۱۰۲ اسب بخار تولید می کند که توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته قدرت منتقل می شود.

هوندا Gold Wing

هوندا Gold Wing
هوندا Gold Wing

قیمت پایه: ۲۵,۶۰۰ هزار دلار

هوندا Gold Wing، یکی از سرشناس ترین موتورسیکلت های این برند است. هوندا از دهه ۱۹۸۰ تصمیم به تولید این موتورسیکلت گرفته و تا امروز نسخه های مختلف را از آن معرفی کرده است. پیشرانه ۶ سیلندر این موتورسیلکت قدرتی معادل ۱۲۵ اسب بخار و ۱۷۰ نیوتن متر گشتاور را به یک جعبه دنده ۶ سرعته منتقل می کند.

ترایامف Bonneville T100

ترایامف Bonneville T100
ترایامف Bonneville T100

قیمت پایه: ۱۰,۹۹۵ هزار دلار

قبل از وجود ویژگی‌هایی مانند کنترل پایداری، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، نمایشگر TFT، سیستم تعلیق قابل تنظیم و حالت‌های رانندگی، در سراسر جهان افرادی وجود داشتند که موتورسیکلت بنویل ترایامف را برای سفرهای طولانی انتخاب می کردند. پیشرانه دو سیلندر این موتورسیکلت قدرتی معادل ۶۴ اسب بخار و ۷۴ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

یاماها Tracer 9 GT

یاماها Tracer 9 GT
یاماها Tracer 9 GT

قیمت پایه: ۱۴,۹۹۹ هزار دلار

یاماها تریسر ۹ GT عملکرد اسپرت و تورینگ را در یک بسته ترکیب کرده است. با موتور سه‌سیلندر قدرتمند قدرتی معادل ۱۱۷ اسب بخار و ۹۲ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتورسیکلت با طراحی ارگونومیک، شیشه جلو قابل تنظیم و زین بزرگ، راحتی مناسب برای سفرهای طولانی را تضمین می‌کند.

تریسر ۹ GT از ویژگی‌های مناسبی مانند باکس های ذخیره سازی و کروز کنترل برخوردار است که آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای سوارکارانی که به دنبال یک موتورسیکلت قابل اعتماد برای تورینگ هستند تبدیل می‌کند.

هارلی دیویدسون Ultra Limited

هارلی دیویدسون Ultra Limited
هارلی دیویدسون Ultra Limited

قیمت پایه: ۲۹,۷۹۹ هزار دلار

این موتورسیکلت برای کسانی است که به موتورسیکلت های کلاسیک آمریکایی علاقه دارند بسیار محبوب است. هارلی دیویدسون Ultra Limited با استایل بی‌نظیر خود و موتور قدرتمند و شناخته‌شده میلواکی که چهار سیلندر است، قدرتی معادل ۱۰۰ اسب بخار و ۱۶۲ نیوتن متر گشتاور دارد. البته وزن این موتورسیکلت کمی زیاد است که با توجه به گشتاور بسیار بالای آن مشکلی از نظر توان ندارد.

ایندین Roadmaster

ایندین Roadmaster
ایندین Roadmaster

قیمت پایه: ۳۱,۴۹۹ هزار دلار

رودمستر ایندین نماد یک موتورسیکلت لوکس است، که یکی از بهترین موتورسیکلت های تورینگ با قیمت معادل است. با موتور قدرتمند به نام تاندراستروک، موتور ۱۸۹۰ سی‌سی آن توانسته است ۱۲۲ اسب بخار و ۱۷۳ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. با انواع باکس های ذخیره‌سازی و امکانات رفاهی مدرن، کیفیت سواری ایندین رودمستر بسیار بالا و لذت بخش است.

کی تی ام ۱۲۹۰ Super Adventure S

کی تی ام 1290 Super Adventure S
کی تی ام ۱۲۹۰ Super Adventure S

قیمت پایه: ۲۰,۲۹۹ هزار دلار

موتورسیکلت KTM 1290 Super Adventure S یک موتورسیکلت ترکیبی در سبک های ادونچر و تورینگ است، این هیولا عملکرد اسپرت را با قابلیت آفرودی ترکیب می‌کند، که آن را یک انتخاب چندمنظوره و هیجان انگیز برای علاقه مندان به سبک تورینگ تبدیل می کند.

موتور V-twin با ظرفیت ۱۳۰۱ سی‌سی، قدرتی معادل ۱۶۰ اسب بخار و ۱۳۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. همچنین این موتورسیکلت از آخرین تکنولوژی های رفاهی و ایمنی روز دنیا برخودار است.

Moto Guzzi V100 Mandello S

Moto Guzzi V100 Mandello S
Moto Guzzi V100 Mandello S

قیمت پایه: ۱۷,۴۹۰ هزار دلار

موتو گوتزی V100 Mandello S جلال و جذابیت ایتالیایی را به دنیای موتورسیکلت های تورینگ می‌آورد. طراحی کلاسیک و جزییات ظریف، آن را به عنوان نمادی از زیبایی برجسته کرده است. با موتور قوی دو سیلندر Vشکل با ظرفیت ۱۰۴۰ سی‌سی، قدرتی معادل ۱۱۵ اسب بخار و ۱۰۴ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتورسیکلت نه تنها یک زین راحت دارد، بلکه فلاپ های محافظ در برابر باد و تمام سخت‌افزارهای لازم برای تجربه تورینگ را یک‌جا در یک بسته ارائه می دهد. این موتورسیکلت تعادل کاملی بین استایل، عملکرد و راحتی برقرار کرده است.

۴ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.