معرفی اسکوتر برقی کویر ES6

اسکوتر برقی کویر ES6
اسکوتر برقی کویر ES6

این روزها در اکثر کشورهای پیشرفته و مدرن، اسکوترهای برقی شهری جایگزین موتورسیکلت های درون سوز شده اند. به همین سبب در این محتوا به معرفی یک اسکوتر برقی با نام کویر ES6 می پردازیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در بسیاری از جوامع مدرن، زنان به دلایل گوناگونی مثل عدم نیاز به سوخت گیری و مراجعه به پمپ بنزین، بی سر و صدا بودن، عدم نیاز به تعویض روغن و.‌.. به اسکوترهای برقی روی آورده اند و این دسته از وسایل حمل و نقل روز به روز در حال محبوب شدن هستند.

مدیران 777 مدیران 777

اسکوترهای برقی

اسکوتر برقی کویر ES6
اسکوتر برقی کویر ES6

اسکوترهای برقی به دلایلی همچون حذف پیچیدگی های فنی پیشرانه های درون سوز مانند سیستم روغن کاری، تزریق سوخت، سیلندر، اگزوز و… به عنوان گزینه هایی با هزینه نگهداری نسبتاً پایین، برای استفاده شهری توسعه یافته اند و به خوبی می توانند نیاز روزانه افراد به ترددهای کوتاه در مسیرهای پرترافیک شهری را برطرف کنند.

اسکوتر برقی کویر ES6

اسکوتر کویر ES6 یکی از نمونه های برقی بازار ایران است که در طی سالیان گذشته (از سال ۹۵ تا امروز) توانسته است محبوبیت نسبی را در بین مشتریان برای خود ایجاد کند. ظاهر موتورسیکلت دارای طرحی ایتالیایی است و در نگاه اول، شما را به یاد اسکوترهایی چون وسپا می اندازد و استفاده از گرافیک پرچم ایتالیا در بخش های بدنه آن هم بر این مورد صحه می گذارد. کویر ES6 دارای بدنه ای با رنگ های سفید، نارنجی، خاکستری و زرد است.

مشخصات فنی کویر ES6

پک باتری های کویر ES6 1500 در زیر زین تعبیه شده است و می تواند توان ۶۰ ولت ۲۰ آمپر ساعت را ارائه دهد‌. قدرت تولیدی این اسکوتر برابر با ۲.۰۷ اسب بخار است که به محور عقب آن می رسد. با هر بار شارژ کامل باتری های ES6 می توانید مسافتی معادل ۴۰ تا ۴۵ کیلومتر را بپیمایید و زمان شارژ این اسکوتر هم حدود ۷ ساعت برآورد می شود. ترمز جلو ES6 دیسکی و ترمز عقب آن کاسه ای است و همچنین از سیستم ترمز ضد قفل ABS نیز بهره می گیرد.

امکانات ایمنی و رفاهی اسکوتر برقی کویر ES6

اسکوتر برقی کویر ES6

از جمله امکانات اسکوتر کویر ES6 می توان به کلاستر دیجیتالی، فضاسازی های متعدد برای قرار دادن اشیای کوچک و بزرگ، سیستم ترمز ضد قفل و.‌‌.. اشاره کرد.

کویر ES6 چه مشخصاتی دارد؟

پک باتری های کویر ES6 1500 در زیر زین تعبیه شده است و می تواند توان ۶۰ ولت ۲۰ آمپر ساعت را ارائه دهد‌. قدرت تولیدی این اسکوتر برابر با ۲.۰۷ اسب بخار است که به محور عقب آن می رسد. با هر بار شارژ کامل باتری های ES6 می توانید مسافتی معادل ۴۰ تا ۴۵ کیلومتر را بپیمایید و زمان شارژ این اسکوتر هم حدود ۷ ساعت برآورد می شود.

کویر ES6 چه رنگ هایی دارد؟

کویر ES6 دارای بدنه ای با رنگ های سفید، نارنجی، قهوه ای و زرد است.

۳ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.