معرفی ام جی S5 ؛ کراس اوور برقی و جدید ام جی

ام جی S5

کمپانی MG به تازگی محصول جدیدی را در چین به ثبت رسانده است؛ یک کراس اوور برقی کاملاً جدید با نام ام جی S5 که با تکیه بر برندینگ و طراحی ظاهری خود، امید زیادی به موفقیت دارد.

آریزو 8 آریزو 8

کمپانی ام جی را می توان یکی از معدود برندهای چینی دانست که همواره سعی بر حفظ زبان طراحی خود در تمام ادوار داشته است. محصولات جدید ام جی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و زبان طراحی بسیار خوبی را دارند. اکنون کمپانی ام جی با تکیه بر همین زبان طراحی زیبا، موفق به خلق یک کراس اوور تمام برقی شده که مابین تمام همرده ها، طراحی معمول تری را دارد و به هیچ عنوان خارج از عرف طراحی و پرداخته نشده است. همین امر می تواند یکی از دلایل موفق این محصول در آینده باشد.

طراحی ظاهری ام جی S5

در بخش دماغه ام جی S5، به سرعت شکل ظاهری ام جی سایبرستر برای‌تان تداعی می شود. چراغ ها باریک هستند و به سبک خودروهای برقی، خبری از جلوپنجره نیست. نکته جالب آن که با وجود برقی بودن خودرو و مهم بودن فاکتور آیرودینامیک در این قبیل خودروها، در ام جی S5 خبری از دستگیره های مخفی شونده نیست و دستگیره ها به صورت ایزی اوپن طراحی شده اند. در بخش عقب نیز چراغ ها به صورت به هم پیوسته هستند و طرح ظاهری و گرافیک داخلی شان ما را به یاد محصولات فولکس واگن می اندازد.

ام جی S5 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۴۷۶، ۱۸۴۹ و ۱۶۲۱ میلی متر است و فاصله محوری آن ۲۷۳۰ میلی متر اعلام شده است.

مشخصات فنی

ام جی S5 براساس پلتفرم ام جی ۴ بنا شده است. باتری های این خودرو نیز دست پرورده CATL چین هستند. این خودرو یک موتور برقی ۱۲۵ کیلوواتی (۱۶۷ اسب بخار) با کد TZ180XS0951 روی محور عقب دارد و حداکثر سرعت آن هم ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت ذکر شده است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.