کانسپت جنسیس نیولون ؛ پیش نمایش شاسی بلند GV90

کانسپت جنسیس نیولون
کانسپت جنسیس نیولون

کانسپت جدید برند جنسیس، علاوه بر بدنه‌ صاف و چراغ های منحصر به فرد با طراحی دو خطی، دارای درهای کوچک و کابینی بسیار لوکس با دو ردیف صندلی های خلبانی است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

جنسیس قرار است یک اس یو وی جدید وارد بازار کند، حداقل، این مدل یک کانسپت است که ممکن است به یک اس یو وی بسیار لوکس در آینده تبدیل شود. این مدل از برند جنسیس، نیولون نام دارد و در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شده است. لوک دانکروولکه، مدیر بخش طراحی برند جنسیس، می گوید در طراحی این کانسپت از «کوزه های سفالی کره» الهام گرفته شده است. مدل نیولون طراحی جعبه ای و منحصر به فردی دارد که با الگوی نوری «دو خط» میراث جنسیس را در محصولات چند سال اخیر حفظ کرده است.

کانسپت جنسیس نیولون
کانسپت جنسیس نیولون

بدنه بیرونی این خودرو به دو بخش تقسیم شده که بخش بالایی با رنگ مشکی و بخش پایینی با رنگ آبی تزیین شده است، در حالی که، داخل این کانسپت تم رنگی بنفش و آبی پررنگ با یکدیگر ترکیب شده اند که ظاهری بسیار جذاب و لوکس را با هم ساخته اند.

کابین کانسپت جنسیس نیولون
کابین کانسپت جنسیس نیولون

کابین خودرو بسیار بزرگ است، تنها دو ردیف صندلی در این کابین تعبیه شده که اتفاقاً از نوع صندلی های خلبانی است و ظاهری بسیار لوکس به کابین خودرو بخشیده است. همچنین دریچه های هوا با ظاهری منحصر به فرد طراحی شده اند که این دریچه ها بر روی داشبورد، درها، کف خودرو، پشتی صندلی‌ها و کنسول مرکزی نصب شده اند. این سبک طراحی برای انتقال بهینه حرارت در سراسر کابین خودروست. سیستم صوتی طبق اعلام سازنده بسیار پیشرفته است، با تعبیه تیوترها، بلندگوهای میانی، ووفرها و ساب‌ووفرها صدا به طور یکنواخت و با حداکثر کیفیت در سراسر کابین پخش می شود. جنسیس نیولون قرار است برای سرنشینان تجربه‌ کاملی از صدای سالن کنسرت را ارائه دهد. همانند مدل جی‌وی ۶۰، در بخش جلوی خودرو یک کریستال کروی وجود دارد که هنگام فعال شدن سیستم صوتی، چرخش می‌کند.

کابین کانسپت جنسیس نیولون
کابین کانسپت جنسیس نیولون

صندلی‌های ردیف اول قابلیت چرخش کامل را دارند، که به منظور ایجاد فضای صمیمانه و مشابه یک اتاق گفت‌وگو به این صورت طراحی شده اند. همچنین یک صفحه‌نمایش بزرگ از سقف برای مسافران عقب پایین می‌آید. کابین با چرم Royal Indigo و Purple Silk و همچنین کف خودرو از جنس چوب واقعی پوشانده شده است.

کانسپت جنسیس نیولون
کانسپت جنسیس نیولون

کانسپت جنسیس نیولون، به احتمال زیاد آینده اس یو وی های برند کره ای جنسیس است. همچنین جزییاتی مانند توان خودرو، پیشرانه و قیمت هنوز مشخص نشده است.

۴.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.