هیوندای ویژن T به عنوان پیش نمایش توسان ۲۰۲۱ معرفی شد

هیوندای توسان 2021
«هیوندای» با معرفی شاسی بلند «ویژن T»، پیش نمایشی از طراحی شاسی بلندهای آینده خود را به نمایش گذاشته است. این یک کراس اوور پلاگین هیبریدی محسوب می شود که براساس جدیدترین زبان طراحی هیوندای تولید شده است. باوجود این که تاکنون ویژگی های فنی و جزییات کابین این خودرو مشخص نشده است اما طراحی آن تاحدود زیادی مشابه عکس های جاسوسی دیده شده از هیوندای توسان ۲۰۲۱ است.
هیوندای توسان 2021
در قسمت های مختلف بدنه از خط های شکسته متعددی استفاده شده و ظاهر تهاجمی تری به خودرو بخشیده است. بدون شک نسخه تولیدی هیوندای توسان با ظاهری کم تر تهاجمی عرضه می شود. از نظر ابعاد، هیوندای ویژن دارای ۴,۶۱۰ میلی متر طول، ۱,۹۳۸ میلی متر عرض، ۱,۷۰۴ میلی متر ارتفاع و ۲,۸۰۴ میلی متر فاصله طولی بین محورهاست.
هیوندای توسان 2021
چراغ های پنهان زیر جلوپنجره عنصر جدیدی است که در خودروهای آینده هیوندای استفاده خواهد شد. هنگامی که خودرو در حالت سکون باشد، جلوپنجره ثابت خواهد بود اما در حالت حرکت، سل های موجود در جلوپنجره نیز تکان می خورند.
هیوندای توسان 2021
از دیگر ویژگی های طراحی خودرو می توان به رینگ های آلومینیومی کرومی، کالیپرهای ترمز نارنجی رنگ، سقف شیشه ای، درگاه شارژ با پوشش کشویی اشاره کرد. به جای آینه های کناری از دوربین استفاده خواهد شد.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.