نسل جدید کیا اپتیما (K5) رونمایی شد

کیا اپتیما 2021
«کیا» با معرفی نسل جدید «اپتیما»، تحول شگرفی در سگمنت خودروهای سدان خود ایجاد کرده است. این خودرو در بازار کره جنوبی معرفی شده و از ماه آینده در این کشور عرضه خواهد شد. نسل ششم اپتیما با طراحی کاملاً جدید رونمایی شده و از جلوپنجره Tiger Nose و چراغ های روشنایی روز کشیده بهره می برد.
کیا اپتیما 2021
خطوط جذابی روی کاپوت و نمای کناری خودرو به کار رفته که نسل جدید اپتیما را جذاب تر از گذشته می کند. در قسمت عقب نیز چراغ های کشیده ای در عرض بدنه قرار گرفته اند و با لامپ های LED مزین شده اند. دیفیوزر، درِ صندوق عقب، سپر و خروجی اگزوز یکپارچه همگی طراحی جدید و جذابی دارند.
کیا اپتیما 2021
سقف خودرو تا قسمت شیشه عقب به صورت شیب دار طراحی شده و ظاهری همچون خودروهای فست بک دارد. خریداران می توانند رینگ هایی بین ۱۶ تا ۱۹ اینچ را سفارش بدهند. با بهره مندی از ۴۹۰۵ میلی متر طول و ۱۸۶۰ میلی متر عرض، اپتیمای جدید ۵۰ میلی متر طویل تر و ۲۵ میلی متر عریض تر از نسل قبل است.
کیا اپتیما 2021
ارتفاع اپتیما K5 نیز با کاهش ۲۰ میلی متری اکنون به ۱۴۴۵ میلی متر می رسد. فاصله طولی بین محورها هم از ۲۸۰۵ میلی متر به ۲۸۵۰ میلی متر رسیده است. تاکنون عکس های رسمی از کابین خودرو منتشر نشده است، اما طبق اسکچ های رسمی، تغییرات قابل توجه ای در کابین صورت گرفته است.
کیا اپتیما 2021
برای پشت آمپر و سیستم سرگرمی، دو نمایشگر لمسی بزرگ درنظر گرفته شده است. کنسول میانی کاملاً باز طراحی شده و ظاهر جدیدی دارد. مدل های اروپایی و آمریکایی کیا اپتیما K5 به احتمال زیاد با ظاهری مشابه در ماه های آینده رونمایی خواهند شد. احتمال معرفی این خودرو در نمایشگاه خودروی لس آنجلس نیز وجود دارد.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
۴.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.