مینی کانتری من فیس لیفت ۲۰۲۱ معرفی شد

مینی کانتری من 2021

شرکت «مینی» به تازگی از چهره «کانتری من ۲۰۲۱» پرده برداری کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

کمپانی مینی به تازگی از مدل فیس لیفت شده هاچ بک محبوب کانتری من رونمایی کرده است. در نمای جلو قسمت هایی همچون جلوپنجره، چراغ های LED و سپر خودرو به روزرسانی شده است. جلوپنجره با رنگ تیره مزین شده و قاب های مه شکن ظاهر جدیدی به خود گرفته اند.

مینی کانتری من 2021

طراحی جدید رینگ ها و چراغ های عقب نیز از دیگر ویژگی های ظاهری مینی کانتری من فیس لیفت به شمار می روند. شرکت مینی دو رنگ جدید سفید و سبز متالیک را نیز به فهرست انتخاب خریداران افزوده است.

کابین

تغییرات ظاهری در کابین کانتری من ۲۰۲۱ نیز ادامه یافته و شاهد نصب فرمان چرمی و نمایشگر آپشنال جدید برای پشت آمپر هستیم.

مینی کانتری من 2021

نمایشگر ۸٫۸ اینچی سیستم سرگرمی نیز در پنل میانی قرار گرفته است. برای سیستم سرگرمی قابلیت جدید آمازون الکسا نیز درنظر گرفته شده که در برخی مدل ها قابل سفارش است. شرکت مینی برای پوشش چرمی کابین دو رنگ قهوه ای و آبی را اضافه کرده که در جذابیت کابین نقش بسزایی ایفا می کند.

ویژگی های فنی

مینی کانتری من 2021

زیر کاپوت مینی کانتری من ۲۰۲۱ پیشرانه های نام آشنایی قرار گرفته اند که اکنون برای توازن بهتر میان مصرف سوخت و هیجان رانندگی به روزرسانی شده اند. اکنون تمامی پیشرانه های بنزینی مینی از فیلتر ذرات معلق در هوا بهره می برند. افزون بر این، در پیشرانه های ۴ سیلندر بنزینی منیفولد خروجی به صورت یکپارچه با سرسیلندر طراحی شده تا خنک کاری و انتقال دمای گازهای خروجی و توربوشارژر بهبود یابد.

مینی کانتری من 2021

کوپر کانتری من پایه ای با بهره گیری از پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندر، ۱۳۴ اسب بخار قدرت تولید می کند. در مدل کوپر S از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با ۱۸۹ اسب بخار استفاده شده، در حالی که مدل جان کوپر ورکس با بهره گیری از همین پیشرانه، ۳۰۱ اسب بخار قدرت تولید می کند. هر دو مدل کوپر و کوپر S کانتری من با سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ قابل سفارش هستند. در بحث سرعت گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در مدل های کوپر، کوپر S و JCW، به ترتیب اعداد ۹٫۳، ۷٫۱ و ۴٫۹ ثبت می شود.

مینی کانتری من 2021

مدل کوپر SE کانتری من پلاگین هیبریدی نیز با پیشرانه ۳ سیلندر و موتور الکتریکی در چرخ های عقب به سبد محصولات مینی بازگشته است. با بهره گیری از این ترکیب، قدرت مجموع به ۲۹۴ اسب بخار می رسد و سرعت گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۶٫۵ ثانیه انجام می گیرد.

مینی کانتری من 2021

با وجود این که پیشرانه تا حدود زیادی بدون تغییر باقی مانده است، اما به گفته مینی در مدل های ALL4 از جعبه دنده ۸ سرعته استپ ترونیک به صورت استاندارد استفاده خواهد شد. جعبه دنده های ۶ سرعته استپ ترونیک و ۷ سرعته دوکلاچه نیز در فهرست انتخاب خریداران دیده می شود. عرضه مینی کانتری من ۲۰۲۱ از تابستان امسال در آمریکا آغاز می شود.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.