معرفی و بررسی اولیه چری آریزو ۶ + ویدیو

معرفی و بررسی اولیه چری آریزو ۶ + ویدیو
روز گذشته شرکت مدیران خودرو چری آریزو ۶ را برای آشنایی بیشتر رسانه های خودرویی به پیست آزادی آورد. با توجه به شرایط فراهم شده، امکان آن وجود داشت تا با عملکرد این سدان لوکس چری بیشتر شویم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

چری آریزو ۶ قرار است که با پیشرانه ای مشابه با آریزو ۵ و تیگو ۷ به بازار ایران عرضه شود. پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار که می تواند گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر را تولید نماید. اما در بحث انتقال قدرت، این خودرو به جعبه دنده ای متفاوت از سایر محصولات چری مجهز است. با اینکه همچنان چری برای آریزو۶ مانند بسیاری از محصولات خود جعبه دنده ی CVT را انتخاب کرده است، اما مهندسان این کمپانی چینی می گویند که سیستم انتقال قدرت آریزو۶ به روزتر از آریزو۵ است و در حالت تیپ ترونیک یا تعویض دنده ی مصنوعی، می تواند یک جعبه دنده ی اتوماتیک ۹ سرعته باشد. ادعای چری این نکته را به ما می گوید که آریزو۶ می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۹٫۲ ثانیه ثبت کند.
در برخی بحث های فنی هم می بینیم که چری آریزو۶ به استاندارد آلایندگی یورو۵ پلاس مجهز است و در بررسی های انجام شده می تواند مصرف سوخت ترکیبی ۶٫۹ لیتر را داشته باشد.

مدیران 777 مدیران 777

شما می توانید با مشاهده ی ویدیوی زیر، با چری آریزو ۶ بیشتر آشنا شوید. در این ویدیوی مختصر سعی شده تا نکته های مختلف این خودرو به صورت اینفوگرافیک به شما مخاطبان اعلام گردد.
بدیهی است که در روزهای آتی، متن تست و بررسی اولیه چری آریزو ۶ در پایگاه خبری اسب بخار منتشر خواهد شد.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.