با نسخه فیس لیفت وانت پادرای شرکت زامیاد آشنا شوید + ویدیو

مدیرعامل شرکت زامیاد: پادرا پلاس، جایگزین نیسان آبی می شود
شرکت ” زامیاد ” که به عنوان زیر مجموعه گروه خودروسازی ” سایپا ” شناخته می شود، در سومین نمایشگاه خودروی تهران با محصولات کار و تجاری خود حاضر شده و این بار نمونه بهبود یافته و فیس لیفت وانت پادرا را معرفی کرده که پادرا پلاس نام گذاری شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

اما بر اساس نشان موجود روی کاپوت پادرای فیس لیفت، بی درنگ می توان به این نکته پی برد که در راستای همکاری زامیاد با ” فودی ” چین، این محصول به روز رسانی شده است. با گشت و گذار میان محصولات فودی، می بینیم که لیون F16 با وانت زامیاد و پادرا ترکیب شده و در نهایت نمونه به روزتر پرفروش ترین وانت کار و تجاری ایران به نمایشگاه خودروی تهران آمده است.
جلو پنجره، چراغ ها، کاپوت، گل گیر، سپر و داشبورد از وجه تشابه های فودی لیون F16 با وانت پادرای فیس لیفت است، اما مهم ترین تفاوت محصول فودی با پیکاپ فیس لیفت پادرا، تفاوت در بخش بار خودرو و همچنین قابلیت های آن ها است. لیون F16 در اصل یک پیکاپ دو کابین با قابلیت دو دیفرانسیل است و فودی با همکاری ای که با زامیاد داشته است، بیش تر سعی کرده ظاهر پادرا را به روزتر کند و ویژگی های آن را چندان تغییر ندهد.
در بحث فنی و قابلیت های حرکتی، تفاوتی میان پادرای قدیم و نسخه فیس لیفت وجود ندارد اما به دلیل تغییرهایی همچون در آسان بازشو، شیشه ها و آینه های برقی، ارگونومی بهتر صندلی ها، سیستم تهویه الکتریکی دستی، سیستم صوتی بهبود یافته با قابلیت نصب نمایش گر فابریک، استفاده از چند ترکیب رنگ در کابین، بهبود مواد ساخت کابین، قابلیت نصب کیسه هوا و… می توان ترکیب F16 با پادرا را اتفاقی مثبت دانست. البته توقع بسیاری از بازدیدکنندگان از پادرای جدید، ارتقای کیفیت به مراتب بیش تر از وضعیت کنونی است و بسیاری از کارشناسان صنعت خودرو معتقدند زامیاد، حداقل باید در بحث تجاری سازی، دو کیسه هوا را به این خودرو اضافه نماید.
اما با توجه به نمونه موجود در سومین نمایشگاه خودروی تهران و وجود برخی تمایزها مانند داشتن دکمه شیشه بالابر عقب در پادرا پلاس، مشخص است که خودروی حاضر در غرفه زامیاد جزو نمونه های اولیه و آزمایشی است و بدیهی است که در زمان تولید انبوه، دوباره تغییرهایی برای بهبود آن صورت می پذیرد.


پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.