گزارش تصویری نمایندگی تویوتا در امارات

گزارش تصویری نمایندگی تویوتا در امارات
گزارش تصویری نمایندگی تویوتا در امارات

به تازگی خبرنگار اسب بخار سفری را به کشور امارات متحده عربی در حاشیه خلیج فارس داشته و به نمایندگی تویوتا الفطیم مراجعه کرده است. در این محتوا گزارش تصویری از نمایندگی این نشان محبوب ژاپنی تهیه شده است.

آریزو 8 آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، گروه الفطیم یکی از مجموعه های اقتصادی بزرگ در کشور امارات است که در زمینه های مختلف فعالیت می کند. یکی از شاخه های کاری این گروه، عرضه محصولات تویوتا، لکسوس و برخی نشان های تجاری دیگر در کشور امارات متحده عربی است. در سال هایی که واردات خودرو به ایران انجام می شد، بخش زیادی از تویوتاها و لکسوس های وارداتی از طریق نمایندگی الفطیم تویوتا خریداری می شدند.

با توجه به گزارش تصویری تهیه شده از نمایندگی تویوتا در امارات می توان متوجه شد که همچنان این نشان ژاپنی از محبوبیت بالایی در کشورهای حاشیه خلیج فارس برخوردار است. در حال حاضر نمایندگی الفطیم تویوتا محصولاتی چون لندکروزر سری ۳۰۰ توربو و ۴ لیتری تنفس طبیعی، پرادو، لندکروزر سری ۲۰۰، لندکروزر سری ۷۰ پیکاپ و استیشن، اف جِی کروزر، هایلوکس، کمری، رِیز و… به صورت نقدی و یا اقساطی به فروش می رساند.

همچنین با توجه به صحبت انجام شده با کارشناس نمایندگی الفطیم در امارات، همچنان مردم این کشور استقبال بالایی را از محصولات شاسی بلند تویوتا دارند و برای همین بخش قابل توجهی از شوروم های تویوتا در دبی و ابوظبی به خودروهایی مانند لندکروزر سری ۳۰۰ و ۲۰۰، ام جی کروزر، هایلوکس، لندکروزر سری ۷۰ و پرادو اختصاص دارد. از سویی مشتریان اماراتی می توانند خودروی جدیدی مانند لندکروزر سری ۳۰۰ را با پیشرانه های مختلف و تیپ های آپشنی متفاوت خریداری کنند و همین مسئله سبب شده تا دامنه مالکان این شاسی بلند ژاپنی در کشورهای حاشیه خلیج فارس گسترش پیدا کند.

حتماً ببینید:

ویدیوی تست و بررسی ۴ نسل تویوتا لندکروزر در اسب بخار

ویدیوی تست و بررسی تویوتا پرادو مدل ۲۰۱۰ در اسب بخار

ویدیوی تست و بررسی ۳ نسل تویوتا کمری در اسب بخار

آلبوم تصاویر تویوتا کمری :

آلبوم تصاویر تویوتا پرادو :

آلبوم تصاویر تویوتا لندکروزر سری ۲۰۰ :

آلبوم تصاویر تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ در نمایندگی امارات :

آلبوم تصاویر سایر محصولات حاضر در نمایندگی الفطیم تویوتا امارات :

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: محمدمهدی تفضلی

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.