افتتاح هفدهمین نمایندگی تیگارد موتور در کرج

نمایندگی تیگارد موتور در کرج
نمایندگی تیگارد موتور در کرج

با افتتاح نمایندگی جدید تیگارد موتور در کرج تحت مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی، تعداد نمایندگی های مجاز این برند به عدد هفده رسید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

روز گذشته طی مراسمی مشترک بین شرکت سانیار موتور پارسیان با برند تجاری تیگارد و شهرک اتومبیل گودرزی، نمایندگی ۶۸۰۱ این برند در شهر کرج به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این مراسم با حضور جمعی از مدیران ارشد تیگارد و نیز مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی و جمعی از رسانه ها برگزار شد.

تیگارد و X35

شرکت سانیار موتور پارسیان با برند تجاری تیگارد موتور، با تکیه بر مشارکت راهبردی شریک خارجی و با استفاده از زیرساخت‌های تولید داخل، اولین محصول خود، تیگارد X35 را به عنوان یک کراس اوور ساب کامپکت، در سال ۱۴۰۱ روانه بازار کرد.

تیگارد موتور علاوه بر تولید X35 و نیز رشد ۲۰۶ درصدی میزان تولید این خودرو در سال گذشته، با معرفی و رونمایی از محصولات جدید، برنامه های ویژه و خاصی را برای سال جاری در نظر گرفته است.

نمایندگی جدید تیگارد در کرج

نمایندگی تیگارد موتور در کرج

نمایندگی ۶۸۰۱ تیگارد روز گذشته در شهر کرج به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این مراسم با حضور جمعی از مدیران ارشد تیگارد و نیز مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی و جمعی از رسانه ها برگزار شد. نمایندگی جدید تیگارد در شهر کرج تحت مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی است. شهرک گودرزی، بزرگ‌ترین مجموعه خودرویی و موتوری مولتی برند کشور به حساب می‌آید که در راستای فروش و خدمات پس از فروش خودرو و موتورسیکلت فعالیت می‌کند. این مجموعه به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیرگاهی مجهز است و خدمات متنوع، از سرویس‌های دوره‌ای گرفته تا تعمیرات اساسی مثل تعمیر یا تعویض موتور، شاسی، گیربکس انواع خودرو ها از برند های گوناگون و… را ارائه می‌دهد.

نمایندگی تیگارد موتور در کرج

نمایندگی ۶۸۰۱ تیگارد موتور در شهر کرج، عظیمیه، بلوار کاج واقع شده است.

در حال حاضر، شرکت‌هایی همچون سایپا، ایران‌خودرو، بهمن موتور، بی‌ام‌کارز، ام‌ وی‌ ام، فونیکس و نیرو موتور دارای نمایندگی رسمی در مجموعه گودرزی هستند.

۳.۵ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.