قیمت پژو 207 پانوراما 900 میلیون ناقابل!

پژو 207i پانورامیک
پژو ۲۰۷ پانوراما

امروز با تغییرات قیمت قابل توجهی که در اثر ورود دلار به کانال ۴۵ هزار تومان در بازار خودروهای ایرانی و چینی رخ داد، پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانورامای جدید، نسبت به دیگر خودروها افزایش زیادی نداشت اما همین رشد کم موجب شد تا نسخه مشکی این خودرو به ۹۰۰ میلیون تومان برسد.

آریزو 8 آریزو 8

امروز با افزایش قیمت ارز، ارزش بسیاری از خودروهای داخلی و مونتاژی هم رشد کرد و رکوردهای جدید ثبت شد. برای مثال یکی از مهم ترین و محبوب ترین خودروهای تولید داخل یعنی پژو ۲۰۷، در نسخه پانورامای اتوماتیک خود که اخیراً به موتور تیوفایو پلاس و گیربکس ۶ دنده اتوماتیک مجهز شده است، حدود ۱۲ میلیون افزایش قیمت داشته. این میزان گران شدن، رنگ مشکی ۲۰۷ را از ۸۸۸ میلیون به ۹۰۰ میلیون رساند و از این به بعد گران ترین خودروی تولید داخل دیگر رکورد جدیدی ثبت کرده و به ارزش ۹۰۰ میلیون رسیده.

با این وضع بوجود آمده احتمالاً پس از اتمام تعطیلات حال و روز کلی بازار خودرو مشخص می شود و موقتی بودن یا نبودن این افزایش قیمت های بوجود آمده نیز برای همه روشن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: قیمت روز خودرو

تغییرات قیمت خودروهای صفر ایران خودرو

در بین محصولات ایران خودرو، ۲۰۷ پانورامای اتوماتیک بیشتر از همه سر و صدا کرد اما نسخه سقف فلز آن بیشتر از همه گران شد. ۲۰۷ سقف فلز اتوماتیک نسبت به دیروز حدود ۳۰ میلیون افزایش قیمت داشت و این درحالی است که سقف شیشه ای همین خودرو حدود ۱۲ میلیون رشد کرد. اما در این میان رانا پلاس سقف فلز که نسبت با بقیه تولیدات ایران خودرو طالب کمتری دارد امروز با وجود تنش در بازار، با همان قیمت دیروز معامله شد و لقب بی حاشیه ترین خودرو را به خود اختصاص داد.

نام محصولقیمت دیروز (تومان)قیمت امروز (تومان)
پارس تیوفایو با دریچه گاز سیمی۵۶۴,۰۰۰,۰۰۰۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۷ اتوماتیک پانورامای مشکی۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک مشکی۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تیپ ۲۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰۴۷۶,۰۰۰,۰۰۰

تغییرات قیمت خودروهای صفر سایپا

مثل همیشه پس لرزه های بازار به محصولات سایپا می رسد و خودروهای این شرکت نسبت به بقیه کمتر دچار نوسان قیمتی می شوند. برای مثال امروز شاهین، گران ترین تولیدی سایپا، حدود ۱۰ میلیون گران تر شد و مابقی خودروها نیز توانستند تا حداکثر ۴ میلیون رشد داشته باشند.

نام محصولقیمت دیروز (تومان)قیمت امروز (تومان)
پراید وانت (۱۵۱)۲۶۶,۰۰۰,۰۰۰۲۶۸,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲۳۱۴,۰۰۰,۰۰۰۳۱۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییک۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰۳۱۹,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S۳۳۲,۰۰۰,۰۰۰۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین سفید۵۳۱,۰۰۰,۰۰۰۵۴۱,۰۰۰,۰۰۰

تغییرات قیمت خودروهای صفر چینی

جذاب ترین پیکاپ حال حاضر بازار، کی ام سی T8، توانست با پرش ۴۰ میلیونی خود در بین چینی ها بیشتر از همه افزایش قیمت داشته باشد و یک پله پایین تر از خود هایما S5 6AT را ببیند که حدود ۳۵ میلیون نسبت به دیروز گران تر شده.

نام محصولقیمت دیروز (تومان)قیمت امروز (تومان)
هایما S5 6AT۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰۱,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T8۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی مشکی ۷ نفره۱,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
لاماری سفید۲,۰۷۰,۰۰۰,۰۰۰۲,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.