قیمت اشکودا سوپرب مشخص شد؛ بهایی فضایی برای سدان اروپایی

قیمت اشکودا سوپرب
قیمت اشکودا سوپرب

پارس ساتر هوشمند قیمت نهایی اشکودا سوپرب را حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون اعلام کرده تا گران تر وارداتی را به بازار عرضه کرده باشد.

آریزو 8 آریزو 8

اشکودا سوپرب یکی از کم متقاضی ترین و جنجالی ترین خودروهای وارداتی بازار ایران است که شرکت پارس ساتر هوشمند در ابتدا اصلاً قصد عرضه آن به بازار ایران را نداشت اما ناگهان شاهد حضورش در لیست فروش سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بودیم.

از جمله دیگر نکات مربوط به این سدان اروپایی می توان به ارائه خدمات پس از فروش ضعیف و همچنین مشکلات مربوط به تامین قطعات یدکی اشاره کرد که این دو پارامتر موجب شده بود تا بسیاری از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی سوپرب را انتخاب نکنند و ظرفیت این خودرو خالی بماند.

حال اما پس از اتمام عرضه اخیر در سامانه، قیمت نهایی اشکودا سوپرب توسط شرکت وارد کننده اعلام شد و همه را با قیمت فضایی اش متعجب کرد.

قیمت اشکودا سوپرب

اشکودا ساپرب

شرکت پارس ساتر هوشمند قیمت نهایی اشکودا سوپرب را برای خریدارانش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون اعلام کرد تا متقاضیان خرید این سدان، گران ترین خودروی وارداتی را خریداری کرده باشند.

نام خودروقیمت پایهقیمت نهایی
اشکودا سوپرب۲,۲۲۴,۲۴۰,۰۰۰۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰

به این ترتیب باید دید که در روزهای آتی چه تعداد از حواله داران اشکودا سوپرب نسبت به تکمیل وجه اقدام می کنند و راضی به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون می شوند.

مشخصات فنی اشکودا سوپرب وارداتی

سوپرب مجهز به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ است که می تواند ۱۵۰ اسب بخار توان و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو تحویل دهد.

مصرف سوخت ترکیبی این سدان اروپایی ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر است و حداکثر سرعتش نیز ۱۹۸ کیلومتر بر ساعت اعلام شده.

امکانات رفاهی و ایمنی سوپرب

کابین اشکودا ساپرب

از مهم ترین امکانات و آپشن های این خودرو می توان به ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار بین خطوط، هشدار خستگی راننده، ۶ ایربگ، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، سنسور پارک جلو و عقب، پارک خودکار، کلاستر دیجیتال ۱۰ اینچی، صندوق برقی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، شارژر وایرلس، صندلی راننده برقی با مموری، مولتی مدیا ۹ اینچی، سنسور نور و اتولایت، دی لایت، سنسور باران، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

کاتالوگ اشکودا سوپرب
کاتالوگ اشکودا سوپرب

سوالات متداول

قیمت اشکودا سوپرب چقدر است؟

شرکت پارس ساتر هوشمند قیمت نهایی اشکودا سوپرب را برای خریدارانش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون اعلام کرد تا متقاضیان خرید این سدان، گران ترین خودروی وارداتی را خریداری کرده باشند.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.