رضا بهرام با پیکاپ T9 سفیر برند کرمان موتور شد

رضا بهرام با پیکاپ T9 سفیر برند کرمان موتور شد
رضا بهرام KMC T9

به تازگی شرکت کرمان موتور، رضا بهرام خواننده معروف و محبوب پاپ کشورمان را به عنوان سفیر برند خود معرفی نموده است.

آریزو 8 آریزو 8

این روز ها اکثر شرکت های خودروسازی برای دیده شدن هرچه بهتر محصولاتشان به شکلی درست و البته مورد قبول مخاطب و مشتری، به دنبال معرفی سفیر برند برای خود هستند. در همین راستا شرکت کرمان موتور در پی اسپانسر شدن برای رضا بهرام، وی را به عنوان سفیر برند خود نیز معرفی و یک دستگاه پیکاپ T9 را هم ویژه ایشان، دیزان نموده است.

رضا بهرام و پیکاپ KMC T9

پیکاپ T9 رضا بهرام نخستین نمایش عمومی خود را در خلال گردهمایی T8 سواران تجربه کرد و پس از آن، روز گذشته در نمایشگاه آفرود نیز به نمایش درآمد.

تجهیزات خودرو KMC T9 این هنرمند براساس سبک زندگی ایشان طراحی و نصب شده است. از جمله تجهیزات ویژه نصب شده روی این خودرو می توان به سپر آفرودی و وینچ جلو، لایت بار سقف، پروژکتور روی گلگیر و سپر، سپر عقب، نیم کنوپی، سایبان، چادر سقفی، سیستم صوتی ویژه، باربند، لاستیک های ۳۰۵، رکاب های برقی بغل، کیت تعلیق و ارتفاع، کشو تجهیزات، کیچن ست آپ (ویژه آشپزی و کمپینگ و‌…)، پمپ باد، پمپ آب، خروجی ۲۲۰ ولت در قسمت عقب و… اشاره کرد. طراحی و نصب تجهیزات این خودرو در کارگاه دلفان صورت پذیرفته است.

اندکی در خصوص KMC T9

نمایشگاه آفرود 1403
رضا بهرام KMC T9

کی ام سی T9 پیکاپ جدید کرمان موتور و برادر بزرگتر پیکاپ پر فروش T8 محسوب می شود. کی ام سی T9 از نظر ابعاد اندکی بزرگ تر از T8 است، اما از نظر طراحی ظاهری و ابهت، کاملاً یک سر و گردن بالاتر از برادر خود می ایستد.

جک T9 یا همان KMC T9 با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر به ایران آمده است. جعبه دنده این نسخه T9 از نوع ۸ سرعته اتوماتیک ZF است که در نسخه های دیزلی این پیکاپ هم استفاده می شود. در KMC T9 یا همان جک تی ۹ با دیفرانسیل یکپارچه عقب و تعلیق فنر شمش شبیه T8 مواجه هستیم.

بیوگرافی رضا بهرام

رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ ۲۰ دی ماه ۱۳۷۰ در یزد متولد شد. رضا بهرام یکی از خواننده های جوانی است که در مدت زمانی کوتاه توانست نظرات مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کند و به یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ تبدیل شود.

رضا بهرام حضور در دنیای موسیقی را به صورت جدی از سال ۸۸ آغاز کرد اما پیش از این حضور جدید به تشویق های پدرش از ۱۴ سالگی به سمت موسیقی کشیده شد و اولین ترانه رسمی او ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۷ به اسم از عشق بگو منتشر شد.

رضا بهرام را اغلب دوستداران موسیقی به عنوان خواننده پاپ می شناسند اما سبک موسیقی این خواننده جوان تلفیقی از موسیقی های ایرانی است و موسیقی جزر ، فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.