افتتاح نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیا در کرج

نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیا در کرج
نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیا در کرج

با افتتاح نمایندگی جدید صنایع خودروسازی ایلیا در کرج تحت مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی، تعداد نمایندگی های مجاز این برند به عدد پانزده رسید.

آریزو 8 آریزو 8

امروز طی مراسمی مشترک بین شرکت صنایع خودروسازی ایلیا و شهرک اتومبیل گودرزی، نمایندگی ۱۰۶ این برند در شهر کرج به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این مراسم با حضور جمعی از مدیران ارشد ایلیا و نیز مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی و جمعی از رسانه ها برگزار شد.

اخبار جدید صنایع خودروسازی ایلیا

نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیا در کرج
نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیا در کرج

طبق صحبت مسئولان شرکت در حاشیه مراسم افتتاح نمایندگی، کراس اوور VGV U75 plus نیمه دوم امسال وارد بازار می‌شود. این خودرو سال گذشته به طور رسمی از سوی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا به عنوان یک کراس اوور لوکس معرفی شد. شرکت صنایع خودروسازی ایلیا قصد دارد VGV U75 plus را وارد خطوط تولید خود در شهرک صنعتی کاوه کند. بنابراین به احتمال زیاد این خودرو فصل پاییز به عنوان محصول مونتاژی خودروسازی ایلیا در بازار وارد خواهد شد.

نمایندگی جدید صنایع خودروسازی ایلیا در کرج

نمایندگی ۱۰۶ صنایع خودروسازی ایلیا امروز در شهر کرج به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این مراسم با حضور جمعی از مدیران ارشد ایلیا و نیز مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی و جمعی از رسانه ها برگزار شد. نمایندگی جدید صنایع خودروسازی ایلیا در شهر کرج تحت مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی است. شهرک گودرزی، بزرگ‌ترین مجموعه خودرویی و موتوری مولتی برند کشور به حساب می‌آید که در راستای فروش و خدمات پس از فروش خودرو و موتورسیکلت فعالیت می‌کند. این مجموعه به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیرگاهی مجهز است و خدمات متنوع، از سرویس‌های دوره‌ای گرفته تا تعمیرات اساسی مثل تعمیر یا تعویض موتور، شاسی، گیربکس انواع خودروها از برندهای گوناگون و… را ارائه می‌دهد.

نمایندگی ۱۰۶ تیگارد موتور در شهر کرج، منطقه گوهردشت واقع شده است. در حال حاضر شرکت‌هایی همچون سایپا، ایران‌خودرو، بهمن موتور، بی‌ام‌کارز، ام‌ وی‌ ام، فونیکس، تیگارد و نیرو موتور دارای نمایندگی رسمی در مجموعه گودرزی هستند.

اندکی درباره VGV U75 پلاس

وی جی وی U75 پلاس به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ مجهز است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۲۲۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۸۵ نیوتن متر را داراست. قدرت تولیدی پیشرانه از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو می رسد. وزن خالص VGV U75 پلاس برابر با ۱۶۸۰ کیلوگرم است و نهایت سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این اعداد نشان می دهد این خودرو در بحث مشخصات فنی حرف های خوبی برای گفتن دارد.

از جمله امکانات این خودرو می توان به مواردی همچون فرمان برقی، ال ای دی هد لایت، دی لایت، سانروف پانورامیک، روف رک، تریم چرمی، فرمان چرمی، صندلی راننده برقی ۶ حالته، مانیتور و کلاستر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم تهویه الکتریکی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، آینه وسط الکتروکرومیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور پایش باد تایرها، حالات رانندگی اکو و اسپرت و نرمال و برفی، سیستم کنترل کشش و پایداری، ۶ ایربگ، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و سیستم ضد واژگونی خودرو اشاره کرد.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.