رشد 206 درصدی تولید تیگارد ایکس 35

تولید تیگارد ایکس 35
تولید تیگارد ایکس ۳۵

به نظر می رسد با رشد ۲۰۶ درصدی تولید تیگارد ایکس ۳۵ طی سال ۱۴۰۲، موتور این خودروساز بخش خصوصی روشن شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، آخرین گزارش وزارت صمت از تولید خودروسازان در سال گذشته نشان می دهد سانیار موتور به عنوان یکی از تولیدکنندگان بخش خصوصی توانسته است سال موفقی را پشت سر بگذارد.

براساس این آمار، سانیار موتور در سال ۱۴۲۰ موفق شده است ۲۰۶ درصد رشد را نسبت به سال ۱۴۰۱ تجربه کند.

سانیار موتور درحالی سال ۱۴۰۲ را آغاز کرد که سال پیش از آن در مجموع تنها ۳۹۵ دستگاه از این محصول به تولید رسانده بود، اما این شرکت توانست با تولید ۱۲۰۹ دستگاه ایکس ۳۵ در سال گذشته به رشد ۲۰۶ درصدی تولید دست پیدا کند. بدون در نظر گرفتن مقیاس تولید این شرکت توانسته است بیش ترین میزان رشدتولید سالانه را به خود اختصاص بدهد.

مشخصات فنی ایکس ۳۵

این کراس اوور کوچک مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلوی آن منتقل می شود. جعبه دنده مذکور از نسل جدید CVTهای صنعت خودروست و ۶ دنده مصنوعی را دارد تا راندن تیگارد X35 حس بهتری داشته باشد.

امکانات رفاهی و ایمنی تیگارد X35

تیگارد ایکس ۳۵ در جایگاه یک کراس اوور اقتصادی و چینی به امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی باز شوند، دو کیسه هوا، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روز، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز است.

۴.۵ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.