گارانتی کشنده های پیلسان 3 ساله شد

گارانتی کشنده های پیلسان
گارانتی کشنده های پیلسان

مجتمع صنعتی پیلسان موفق شد تا گارانتی کشنده های خود را از ۲ سال به ۳ سال و ۳۰۰ هزار کیلومتر ارتقاء دهد تا میزان رضایت مشتریان افزایش یابد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

خودروهای کار و تجاری به خصوص کشنده ها جزو آن دسته از محصولاتی اند که دائماً در حال حرکت اند و از این رو استهلاک به شدت بالایی نیز دارند. با توجه به میزان کارکرد بالای خودروهای کار و تجاری، شرکت های سازنده آن ها سعی می کنند تا کیفیت قطعات مهم آن ها را ارتقاء دهند و از میزان استهلاک خودرو در دراز مدت بکاهند.

از این رو گارانتی ارائه شده برای کشنده ها در مقایسه با دیگر خودروها شاید از لحاظ زمانی فرقی نداشته باشد اما شرکت سازنده مسافت بیشتری را در شرایط گارانتی لحاظ می کند. به عنوان مثال برای هر سال ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد در نظر گرفته می شود.

در راستای ارتقاء میزان رضایت مشتریان، مجتمع صنعتی پیلسان گارانتی کشنده های خود را از ۲ سال و ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد به ۳ سال و ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد افزایش داده تا راننده های کشنده های این شرکت با خیال راحت تری به شهرهای مختلف سفر کنند.

به این ترتیب در صورت عبور عمر خودرو از ۳ سال و یا بیشتر شدن کارکردش از ۳۰۰ هزار کیلومتر، گارانتی اش تمام خواهد شد.

البته پیلسان علاوه بر افزایش مدت گارانتی کلی محصول، طرح گارانتی ۵ ساله و بدون محدودیت کارکردی را نیز برای قطعات خاص موتور و گیربکس کشنده هایش در نظر گرفته. با اجرایی شدن این طرح، مشتریان می‌توانند بدون نگرانی از نقص عملکرد قطعات و هزینه بر بودن تعمیرات و جایگزینی آن‌ها، از آنها استفاده کنند.

شرکت پیلسان همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت، سطح رضایت مندی متفاوت و بالاتری را برای مشتریان خود فراهم نماید.

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.