گارانتی روغن موتور پترولکس با بیمه ایران

گارانتی روغن موتور پترولکس با بیمه ایران
گارانتی روغن موتور پترولکس با بیمه ایران

آغاز همکاری پترولکس با بیمه ایران در زمینه گارانتی روغن موتورهای این برند، گام جدیدی برای افزایش رضایت مشتری و ضریب اطمینان آنان به محصولات این برند برداشته شد.

آریزو 8 آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، طی سال های اخیر از یک سو، افزایش تنوع برندهای مختلف روغن موتور و از سوی دیگر، افزایش قیمت این محصول راه را برای ورود محصولات تقلبی و بی کیفیت به بازار باز کرده است. تحریم ها نیز تا حد زیادی به نوبه خود مانع از ورود مستقیم این محصول کاربردی به بازار شده است. این فضا باعث شده است برخی سودجویان بدون توجه به آسیب هایی که به جان و مال مصرف کنندگان وارد می شود، محصولات تقلبی و بی کیفیت را روانه بازار کنند.

در این میان، برخی شرکت ها نیز با توجه به نیاز بازار و همچنین افزایش توانمندی های خود، محصولاتی را تولید و عرضه کرده اند که هم نیاز بازار را برطرف می کند و هم مانع از آسیب به خودروها می شود. پترولکس نیز یکی از برندهای حاضر در روغن موتور به شمار می آید که طی سال های اخیر با توجه به سبد گسترده و متنوع محصولات و کیفیتی که دارد، توانسته است جایگاه و ضریب نفوذی مناسبی در بازار به دست بیاورد.

پترولکس در این مدت کوشیده است که علاوه بر عرضه روغن موتورهای مناسب با خودروهای موجود در کشور، به طور مرتب محصولات خود را از نظر کیفی نیز ارتقا بدهد. افزایش کیفیت، توزیع مناسب و نظارت بر عرضه کنندگان تا به این‌جا توانسته است نظر مساعد و مثبت مصرف کنندگان را به خود جلب کند. به بیان بهتر پترولکس از یک سو، در تهیه مواد اولیه همیشه بهترین ها را انتخاب کرده و از سوی دیگر، تلاش کرده است با عرضه مناسب بهترین محصول را عرضه کند.

این مسئله باعث شده است که در حال حاضر، پترولکس به عنوان یکی از برندهای مطرح و تأثیرگذار در بازار به شمار بیاید. با این حال، این برند به همین ها بسنده نکرده است و برای افزایش ضریب اطمینان و آسودگی بیش‌تر مصرف کنندگان محصولاتش، در همکاری با بیمه ایران، روغن موتورهای خود را گارانتی کرده است.

در اولین قدم روغن موتورهای سری SN و SM مشمول بیمه می شود. روند کار نیز این گونه است که هنگام استفاده از روغن موتورهای یادشده، شناسه، نمونه روغن موتور و شماره شاسی خودرو به پترولکس و بیمه ایران ارسال می شود. اگر اتفاقی برای موتور خودروی یادشده پیش بیاید و کارشناسان تأیید کنند که این آسیب از ناحیه روغن موتور استفاده‌شده به وجود آمده است، بیمه ایران خسارت واردشده را تمام و کمال پرداخت می کند. البته تا امروز حتا یک نمونه هم خرابی موتور به دلیل استفاده از روغن موتورهای پترولکس گزارش نشده است، اما به نظر می رسد این برند در کنار تلاش برای افزایش ضریب اطمینان مشتریان با توجه به رقابتی که در بازار روغن موتور وجود دارد، با این اقدام اعتماد به محصولات خود را به رخ رقیبان کشیده است. در عین حال، راه را برای عرضه محصولات تقلبی نیز مسدود کرده و از تمام جهات زمینه های آسودگی خیال مشتریانش را فراهم کرده است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.