نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو؛ کاتالوگ + مشخصات فنی

سیلفی هیبرید پارس خودرو

شرکت پارس خودرو کاتالوگ رسمی نیسان سیلفی هیبرید پلاس را به عنوان جدیدترین خودروی وارداتی خود منتشر کرده است.

آریزو 8 آریزو 8

در گذشته مشخص شده بود که علاوه بر ۶ شرکت وارد کننده دیگر، پارس خودرو نیز قصد دارد تا برخی از محصولات نیسان را به بازار ایران وارد کند. به دنبال این قضیه در اولین اقدام نسخه بنزینی سیلفی از سوی این شرکت معرفی شد و هم اکنون نیز شاهد معرفی تیپ Hybrid و ارائه کاتالوگ رسمی این محصول در سایت پارس خودرو هستیم.

مشخصات فنی سیلفی هیبرید پارس خودرو

پیشرانه نیسان سیلفی مکس ادیشن نامی خودرو
پیشرانه نیسان سیلفی مکس ادیشن نامی خودرو

سیلفی وارداتی پارس خودرو از نوع هیبریدی است که از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی استفاده می کند. این مجموعه می تواند ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. در واقع، پیشرانه بنزینی این خودرو فقط نقش ژنراتور دارد و چرخ های جلوی خودرو را تغذیه نمی کند. به این ترتیب می توان گفت نوع سیستم هیبریدی سیلفی از نوع سری است و موتور بنزینی فقط شارژر باتری ها محسوب می شود.

امکانات رفاهی و ایمنی

نیسان سیلفی
نیسان سیلفی

سیلفی هیبرید پارس خودرو دارای امکاناتی همچون فرمان برقی، غربیلک فرمان با کلیدهای کنترل صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها، رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع اتومات، تریم پارچه ای، ایزوفیکس، کیسه هوای جلو و کناری، پاور ویندوز، مانیتور ۱۲.۳ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دوربین دید عقب، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم ترمز ضد قفل و… اشاره کرد.

قیمت نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو

با توجه به این که نسخه وارداتی پارس خودرو کاملاً با نسخه وارداتی شرکت آمیتیس یکی است، احتمالاً سیلفی پارس خودرو نیز در حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری و در سامانه یکپارچه فروخته شود.

سوالات متداول

مشخصات فنی نیسان سیلفی پلاس پارس خودرو چیست؟

سیلفی وارداتی پارس خودرو از نوع هیبریدی است که از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی استفاده می کند. این مجموعه می تواند ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. در واقع، پیشرانه بنزینی این خودرو فقط نقش ژنراتور دارد و چرخ های جلوی خودرو را تغذیه نمی کند.

سیلفی hybrid پارس خودرو چه امکاناتی دارد؟

سیلفی hybrid پلاس پارس خودرو دارای امکاناتی همچون فرمان برقی، غربیلک فرمان با کلیدهای کنترل صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها، رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع اتومات، تریم پارچه ای، ایزوفیکس، کیسه هوای جلو و کناری، پاور ویندوز، مانیتور ۱۲.۳ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دوربین دید عقب، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم ترمز ضد قفل و… اشاره کرد.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.