لوکانو ۸ در یک قدمی بازار ؛ تصاویر جدید جکو ۸ تحت برند لوکانو شکار شد

جکو ۸ 
جکو ۸ 

پس از شکار چندباره لوکانو ۷ در جاده ها و خیابان های کشورمان، اکنون نوبت به لوکانو ۸ رسیده است که رفته رفته چهره خود را برای مشتریان آشکار سازد.

آریزو 8 آریزو 8

به تازگی، تصویری از دو دستگاه جکو ۸ به رنگ سفید و مشکی به دست‌مان رسیده است که تحت برند لوکانو در گوشه پارکینگ به چشم می آیند و این تصویر نشان از نزدیک بودن عرضه این خودرو پس از لوکانو ۷ دارد. کمپانی چری مدتی است که یک کراس اوور فول سایز و لوکس را تحت برند خود و با نام کامل چری تیگو ۹ رونمایی و عرضه کرده است. خودرویی که از هر نظر، اعم از طراحی ظاهری، دیزاین داخلی و امکانات، نسبت به تیگو ۸ پرومکس سرتر است؛ اما این خودرو با یک ری‌برندینگ، تحت لوگوی جکو نیز عرضه می شود، که نام آن جکو J8 است و قرار است جکو ۸ تحت برند لوکانو و با نام کامل لوکانو ۸ به ایران نیز بیاید.

لوکانو ۸

لوکانو ۸ یک کراس اوور بزرگ هفت‌ نفره و به زبان ساده تر، پرچم دار جدید چری است. لوکانو ۸ دارای ۴,۸۲۰ میلی متر طول، ۱,۹۳۰ میلی متر عرض، ۱،۶۹۹ میلی متر ارتفاع است و فاصله محوری آن هم ۲,۸۲۰ میلی متر اعلام شده است.

در نمای جلوی لوکانو ۸ شاهد جلوپنجره ای بزرگ با خطوط عمودی هستیم و یک المان U مانند نیز سرتاسر سپر را پوشانده است. طول زیاد قسمت کناری سبب شده است که به صورت رسمی با یک کراس اوور تورینگ مواجه باشیم و بالاخره در بخش انتهایی نیز چراغ ها به صورت به هم پیوسته طراحی شده است و سپر و خروجی های کروم کاری شده اگزوز روی آن هم حالتی لوکس دارند.

امکانات لوکانو ۸

 لوکانو ۸ امکانات کاملی نظیر شارژر وایرلس، خروجی های USB تایپ B و C، دسته دنده الکترونیکی پشت فرمان، صندلی برقی راننده و شاگرد، صندلی برقی ردیف دوم در نسخه هفت‌نفره، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور و باران، کروز کنترل تطبیق پذیر، رانندگی بین خطوط، فرمان صوتی، پدل شیفتر، تهویه اتوماتیک سه کاناله، گرم‌کن و سردکن صندلی های جلو، گرم‌کن ردیف دوم، نورپردازی کابین، تنظیم حالت رانندگی، رادار نقطه کور، هدآپ دیسپلی، رانندگی سطح ۳ خودران و… دیده می شود.

مشخصات فنی لوکانو ۸

لوکانو ۸ در بحث فنی به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۲۶۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت تولیدی پیشرانه از طریق یک جعبه دنده ۸ سرعته AT به تمام چرخ ها منتقل می شود و این یعنی سیستم AWD را در این خودرو داریم. نهایت سرعت در این کراس اوور به ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت می رسد و مصرف ترکیبی سوخت هم ۷.۷ لیتر در هر صد کیلومتر است.

لوکانو ۸ چه مشخصاتی دارد؟

لوکانو ۸ در بحث فنی به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۲۶۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت تولیدی پیشرانه از طریق یک جعبه دنده ۸ سرعته AT به تمام چرخ ها منتقل می شود.

لوکانو ۸ از چه برندی است؟

کمپانی چری مدتی است که یک کراس اوور فول سایز و لوکس را تحت برند خود و با نام کامل چری تیگو ۹ رونمایی و عرضه کرده است. خودرویی که از هر نظر، اعم از طراحی ظاهری، دیزاین داخلی و امکانات، نسبت به تیگو ۸ پرومکس سرتر است؛ اما این خودرو با یک ری‌برندینگ، تحت لوگوی جکو نیز عرضه می شود، که نام آن جکو J8 است و قرار است جکو ۸ تحت برند لوکانو و با نام کامل لوکانو ۸ به ایران نیز بیاید.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.