شرایط فروش نقد و اقساطی کی ام سی EJ7

شرایط فروش کی ام سی EJ7
شرایط فروش کی ام سی EJ7

برای نخستین بار شرایط ثبت نام نقد و اقساط عمومی جک E50A یا همان کی ام سی EJ7 توسط شرکت کرمان موتور اعلام شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

۱۰ تیر ماه شرکت کرمان موتور شرایط ثبت نام عمومی کی ام سی EJ7 را با قیمت مصوب ۱,۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روز کاری به صورت عمومی اعلام کرد. این سدان برقی در رنگ مشکی به مشتریان تحویل خواهد شد. آغاز این طرح از روز سه شنبه مورخ ۱۲ تیر ماه خواهد بود.

همچنین در شرایط فروش اقساطی این خودرو، میزان پیش پرداخت ۱ میلیارد تومان و الباقی به صورت اقساط ۱۲ یا ۲۴ ماهه به صورت ۴ یا ۸ فقره چک (هر سه ماه یک بار) ذکر شده است. اقساط این خودرو برای گونه ۱۲ ماهه، به مبلغ ۹۳,۲۹۰,۲۰۰ تومان به صورت هر سه ماه یک‌بار و برای نوع دوم یعنی ۲۴ ماهه به مبلغ ۵۵,۹۰۴,۱۰۰ تومان برای مدت زمان سه ماهه خواهد بود.

مشخصات فنی

کی ام سی eJ7 مشخصاتی مشابه با نسخه تاکسی یا همان e-Taxi دارد. این سدان به یک پیشرانه تمام الکتریکی با ظرفیت باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعت مجهز است که می تواند ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور آنی را در اختیار خودرو قرار دهد. حداکثر پیمایش تاکسی برقی با یک بار شارژ حدود ۴۰۲ کیلومتر است و قادر است طی ۷.۶ ثانیه از سرعت صفر به مرز صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. زمان شارژ سریع یا همان شارژ سی تا هشتاد درصد این خودرو هم ۴۸ دقیقه است.

امکانات ایمنی و رفاهی

در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی برای کی ام سی eJ7 می توان به مواردی نظیر ۲ عدد ایربگ، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل پایداری و کشش‌، سیستم پایش باد تایرها، سیستم تهویه اتومات یک منطقه ای، مانیتور، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کلاستر دیجیتال و… اشاره کرد. با توجه به کاربری این خودرو به عنوان تاکسی، باید گفت در زمینه امکانات ایمنی و رفاهی نیز کی ام سی J7 برقی در برابر رقبا، حرف های خوبی برای گفتن خواهد داشت.

۳.۵ امتیاز از ۱۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.