حضور فردا دیزل با دو محصول جدید در نمایشگاه لجستیک

فردا دیزل در نمایشگاه لجستیک
فردا دیزل در نمایشگاه لجستیک

فردا دیزل پس از معرفی و عرضه با دو کشنده  FD 560 تک محور و FD 550 جفت محور، با دو محصول جدید در نمایشگاه لجستیک و صنایع وابسته حضور خواهد یافت.

آریزو 8 آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بیش از دو سال است که فردا دیزل، فعالیت خود را حوزه خودروهای کار و تجاری آغاز کرده است. فردا دیزل اولین بار در چهارمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب ورود خود به جمع تولیدکنندگان خودروهای کار و تجاری را اعلام کرد.

ابتدا قرار بود فردا دیزل کار را با دو کشنده تک و جفت‌محور با نام های FD480 و FD520 آغاز کند. خودروهایی که محصول سانی چین بودند. این شرکت سومین برند برتر در زمینه صنایع سنگین جهان شناخته می شود، همچنین محصولات کار و تجاری و راه‌سازی سانی عملکرد موفقیت آمیزی را در چین و سایر بازارهای هدف سانی از جمله آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا و آفریقا به نمایش گذاشته اند.  

فردا دیزل حتا این دو محصول را در نمایشگاه خودروی تبریز، که در دی ماه سال گذشته برگزار شد، به معرض دید عموم درآورد. با این حال، بنا به دلایلی، عرضه این خودرو از دستور کار فردا دیزل خارج شد. در این شرایط، این شرکت اجازه نداد سبد محصولاتش مدت زمان طولانی خالی بماند و با سرعت، کار را با دو کشنده  FD 560 تک محور و FD 550 جفت محور ادامه داد و از آبان ماه سال جاری نیز فروش این دو محصول را آغاز کرده است.

البته  فردا دیزل پس از حضور در نمایشگاه خودروی تبریز، که در دی ماه  سال گذشته برگزار شد، دیگر در هیچ نمایشگاهی حاضر نشد. با این حال، براساس شنیده ها، این شرکت با دو محصول جفت و تک محور جدید در نمایشگاهی با موضوع حمل و نقل حضور خواهد یافت.

با توجه به نیاز ناوگان حمل و نقل کشور به نوسازی و معرفی محصولات جدید، فردا دیزل می تواند از یک سو، سرعت بازسازی و نوسازی را افزایش بدهد و از سوی دیگر، با توجه به تعدد بازیگران بازار خودروهای کار و تجاری، رقابت را شدیدتر و سنگین تر خواهد کرد.

براساس گزارش، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از روز ۲۷ تا ۲۹ آذرماه جاری طی ساعات ۱۰ تا ۱۸ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. شایان دیزل نیز با حضور در شبستان اصلی غرفه ۱۵۳ پذیرای بازدیدگنندگان خواهد بود.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.