حضور آرین دیزل در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز

کاربری های جدید کامیونت جک آرین دیزل در شیراز
کاربری های جدید کامیونت جک آرین دیزل در شیراز

آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز همچون نمایشگاه های اخیر با دستانی پر و سبد کامل محصولات به همراه امکان تست درایو، حضور خواهد یافت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی شهر شیراز میزبان علاقه مندان به حوزه خودرو خواهد بود. آرین دیزل نیز در این رویداد خودرویی مهم همچون نمایشگاه‌های اخیر، حضور خواهد داشت و بواسطه این حضور، امکان تست درایو محصولات جک و شک موتو نیز در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان فراهم است. آرین دیزل همچنین با حضور در نمایشگاه های مختلف خودرویی و صنایع مرتبط سعی کرده است فضای مناسب تری برای علاقه‌مندان و مصرف کنندگان این نوع خودروها فراهم کند.

 آرین دیزل پس از نمایشگاه کیش و صنعت نفت تهران، به شهر شیراز می‌رود تا در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز نیز با سبد کامل محصولات کار و تجاری خود حضور یابد. آرین دیزل را در حال حاضر می توان یکی از فعال ترین خودروسازان بخش کار و تجاری دانست که در سبد محصولات خود کامیونت های جک با تناژ ها و کاربری های متنوع و نیز محصولات شک موتو را در دو سه نوع کاربری کشنده، باری و کمپرسی دارد. این شرکت توانسته است سهم بزرگی از بازار خودرو های کار و تجاری را به خود اختصاص دهد. آرین دیزل با در اختیار داشتن ۲۴ درصد از سهم بازار خودروهای کار و تجاری به عنوان یکی از تأثیرگذارترین بازیگران این بازار شناخته می شود. این شرکت طی سال های اخیر علاوه بر ارائه محصولات متنوع در تناژ مختلف و مناسب با نیاز بازار، توانسته است نوع و رقابت در این بازار را کیفی تر کند و سطح آن را نیز بالا ببرد.

آرین دیزل با کامیونت‌های جک در کاربری های متنوع، کشنده شک موتو X500، کامیون باری شک موتو و کامیون کمپرسی شک موتو در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور خواهد داشت.

بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز :

بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی شهر شیراز میزبان علاقه مندان به حوزه خودرو خواهد بود. علاقه‌مندان به خودروهای کار و تجاری می توانند طی روزهای اعلام شده با حضور در این رویداد از نزدیک با محصولات آرین دیزل آشنا شوند.

۵ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.