برند دوکاتی مدل سفارشی Streetfighter V4 S را معرفی کرد

دوکاتی Streetfighter V4 S
دوکاتی Streetfighter V4 S

برند دوکاتی برای تولید محصول جدید خود، مدل Ducati Streetfighter V4 S Supreme، با دو برند Supreme و Drudi همکاری کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تولید یک موتورسیکلت جدید با طراحی و پارامترهای جدید کار دشواری است، و هماهنگی پروسه تولید میان سه برند معروف در صنعت موتورسیکلت کار بسیار سخت تری است که برند دوکاتی این اقدام را به خوبی انجام داده است. دوکاتی مدل جدید خود را به نام Streetfighter V4 S در سبک نیکد با ۲۰۸ اسب بخار را، که با الهام از مدل معروف Panigale طراحی شده، به تازگی معرفی کرده است. در خصوص برندهای انتخاب شده برای تزیین این موتورسیکلت جذاب باید گفت برند Drudi Performance، یک کمپانی طراحی معروف جهانی است که سابقه طولانی در طراحی موتورسیکت های MotoGP (مانند: والنتینو روسی) دارد.

 اما دومین برندی که با دوکاتی در تولید مدل جدید Streetfighter V4 S همکاری کرده است، برند Supreme است، که یک برند تیونر موتورسیکلت واقع در نیویورک است.

در واقع، طرح این موتورسیکلت حاصل همکاری طراح Aldo Drudi با Supreme است، اما این طراحی به نحوی انجام شده است که اجزای کلی موتورسیکلت دچار تغییرات نشده اند. به عنوان مثال، کالیپرهای ترمز قسمت جلو از برند Brembo Stylema Streetfighter بدون تغییر در این مدل از گذشته باقی مانده اند. رینگ های سفیدرنگ جذاب که به طور اختصاصی برای این مدل تولید شده اند، توسط برند Supreme برای Streetfighter V4 S طراحی شده اند.

سایر ویژگی‌های انحصاری Streetfighter Supreme 1,103cc شامل شماره سریال تعداد تولید این موتورسیکلت جذاب است، که بر روی فرمان حک شده است و مانند همه دوکاتی های کلکسیونی، Streetfighter Supreme در یک جعبه چوبی سفارشی به خریداران تحویل داده می‌شود، به همراه یک مجموعه لوازم جانبی در یک جعبه اختصاصی که شامل گواهی اصالت، پوشش موتورسیکلت اختصاصی و اجزای مورد نیاز برای ارائه پیکربندی دونفره است، اما دوکاتی برای تولید این مدل هیچ گونه تغییرات مکانیکی اعمال نکرده است و در واقع، مدل Streetfighter Supreme 2025 با دوکاتی V4 S استاندارد تفاوتی ندارد.

دو برند Supreme و Drudi همچنین پک کامل لباس موتورسواری هماهنگ با موتورسیکلت را نیز ارائه کرده اند، که شامل یک دست لباس از برند Dainese و یک کاپشن مسابقه ای از همین برند است و فقط از طریق برنامه Ducati SuMisura برای کسانی که برای مدل Streetfighter Supreme پول پرداخت می کنند در دسترس خواهد بود.

همچنین یک کلاه ایمنی مسابقه ای به طور اختصاصی براساس Arai Corsair-X با طرح خاص و دستکش های چرمی Spidi C1 طراحی شده اند. علاوه بر این تجهیزات رانندگی، شبکه توزیع Supreme همچنین مجموعه ای از لباس های سبک شامل کاپشن، لباس ورزشی، شلوار و کلاه را ارائه خواهد داد.

صرف نظر از میزان آشنایی ما با این برندها، این همکاری احتمالاً نشانه ای از هدف برند دوکاتی برای جلب رضایت مشتریان به خصوص قشر جوان است، زیرا موتورسیکلت جدید دوکاتی یک نسخه کاملاً اسپرت با حداکثر قدرت و توان برای استفاده در مسیرهای قانونی است.

کمپانی دوکاتی قیمت پایه ای را که برای مدل ۲۰۲۵ Streetfighter Supreme در نظر گرفته قیمتی در حدود ۵۰ هزار دلار است. همچنین این موتورسیکلت به صورت محدود تولید و عرضه خواهد شد.

۴ امتیاز از ۲۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.