گریت وال کنون ۲.۴ توربو ؛ پیکاپ پنج ستاره چینی

گریت وال کنون ۲.۴ توربو
گریت وال کنون ۲.۴ توربو

به زودی، کمپانی گریت وال پیکاپ جدید خود، کنون (Cannon) ۲.۴ توربو را راهی بازار خواهد کرد.

آریزو 8 آریزو 8

کمپانی گریت وال به تازگی نسخه آفرودی کنون را با دریافت پنج ستاره ایمنی از مؤسسه استرالیا انکپ رونمایی کرده است. حدود قیمت این پیکاپ جذاب ۲۱ هزار دلار برآورد می شود که انتظار می رود در بازار استرالیا با استقبال بسیار خوبی مواجه گردد.

طراحی ظاهری و داخلی

کنون در بخش ظاهری دارای یک طراحی بسیار تنومند و در عین حال عامه پسند است. جلوپنجره بزرگ و عضلانی، چراغ های کشیده، سپر برجسته، چراغ های عقب با گرافیک متفاوت و جذاب از جمله ویژگی های ظاهری کنون به شمار می آیند. در نمای کناری نیز ارتفاع بلند درها به همراه گلگیرهای پف کرده، از ویژگی های طراحی نمای بیرونی کنون محسوب می شوند.

کنون دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۴۴۴، ۱۹۵۸ و ۱۸۹۳ میلی متر است و فاصله محوری آن نیز عدد ۳۲۳۰ میلی متر را نشان می دهد.

گریت وال کنون ۲.۴ توربو
گریت وال کنون ۲.۴ توربو

در بخش داخلی نیز طراحی خودرو کاملاً مدرن جلوه می کند. مانیتور و کلاستر به صورت مجزا تعبیه شده اند و دسته دنده حالت خلبانی دارد. فرمان سه شاخه و کروم کاری های با ظرافت نیز از دیگر ویژگی های کابین کنون به شمار می آیند. از جمله امکانات ایمنی و رفاهی کنون آفرودی می توان به شش ایربگ، سیستم کنترل پایداری و کشش، دوربین ۳۶۰ درجه HD، سیستم های کمک رانندگی، شارژر وایرلس ۵۰ واتی، صندلی های جلو برقی با تریم چرمی، گرم‌کن و سردکن صندلی های جلو، دستیار پارک اتومات و… اشاره کرد.

مشخصات فنی

برای این پیکاپ جدید چینی یک پیشرانه توربودیزل قابل سفارش است که می تواند ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت در این پیکاپ دو دیفرانسیل را برعهده دارد.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.