معرفی دوج اتیتود ؛ گک امپو چینی برای مکزیک تبدیل به دوج آمریکایی شد

دوج اتیتود
دوج اتیتود

استلانتیس بدون هیچ‌گونه هیاهویی شروع به ارائه محصول جدیدی در مکزیک کرده است؛ نسل چهارم سدان سایز متوسط دوج اتیتود (​​Dodge Attitude).

آریزو 8 آریزو 8

چینی ها به تازگی راهکاری جدید را برای حضور گسترده تر در اقصا نقاط جهان در پیش گرفته اند. این راهکار جدید بر این اساس است که یا خودروهای تولیدی‌شان را با برند اصلی در کشورهای هدف عرضه می کنند و یا تحت جوینت ونچر و ری برندینگ، محصولات خود را با نام و نشانی دیگر به آن کشورها می فرستند. بر همین اساس، کمپانی گک یا همان جی ای سی، محصول امپو را تحت برند دوج و با نام اتیتود، در مکزیک عرضه خواهد کرد. دلیل این امر نیز همکاری و شراکت طولانی مدت گک با فیات (عضو استلانتیس) است.

دوج اتیتود

محصول جدید دوج چیزی نیست جز GAC Empow چینی با آرم های برند آمریکایی که براساس قرارداد با Stellantis ساخته شده است، اما بعید است مشتریان مکزیکی از این موضوع خشمگین شوند، بلکه برعکس، خوشحال خواهند شد، زیرا سه نسل اول Dodge Attitude، هیوندای اکسنت و میتسوبیشی میراژ بودند که هیچ‌کدام پرفورمنس امپو را نداشتند و خودروهای کسالت آوری تلقی می شدند.

کابین دوج اتیتود

از جمله امکانات دوج اتیتود یا همان جی ای سی امپو برای بازار چین می توان به مواردی همچون سقف پانوراما، سیستم تهویه مطبوع اتومات، صندلی های جلو دارای تهویه، دوربین ۳۶۰ درجه با مدل سازی سه بعدی، نور بالا اتومات، کروز کنترل تطبیقی، طیف کاملی از سیستم های ADAS، رینگ های ۱۸ اینچی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، شش کیسه هوا و… اشاره کرد.

مشخصات فنی دوج اتیتود

دوج اتیتود یا همان جی ای سی امپو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربو شارژ به همراه سیستم GDi یا همان تزریق سوخت مستقیم مجهز شده، که توان تولیدی آن ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور است. این قدرت و گشتاور از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر به محور جلو امپو ارسال شده است تا ظرف مدت حدود ۷ ثانیه این سدان اسپرت چینی را از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند. همچنین حداکثر سرعت این خودرو هم نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.

دوج اتیتود چه مشخصاتی دارد؟

دوج اتیتود یا همان جی ای سی امپو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربو شارژ به همراه سیستم GDi یا همان تزریق سوخت مستقیم مجهز شده، که توان تولیدی آن ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور است. این قدرت و گشتاور از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر به محور جلو امپو ارسال شده تا ظرف مدت حدود ۷ ثانیه این سدان اسپرت چینی را از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند.

دوج اتیتود چه امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات دوج اتیتود یا همان جی ای سی امپو برای بازار چین می توان به مواردی همچون سقف پانوراما، سیستم تهویه مطبوع اتومات، صندلی های جلو دارای تهویه، دوربین ۳۶۰ درجه با مدل سازی سه بعدی، نور بالا اتومات، کروز کنترل تطبیقی، طیف کاملی از سیستم های ADAS، رینگ های ۱۸ اینچی، سیستم کنترل پایداری و کشش، شش کیسه هوا و… اشاره کرد.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.