معرفی فالوین A8 لانگ ؛ آریزو ۸ فیس لیفت شد

فالوین A8 لانگ
فالوین A8 لانگ

کمپانی چری به تازگی آریزو ۸ را زیر تیغ جراحی برده و آن را در نسخه لانگ و با نام کامل فالوین A8 پلاگین هیبرید معرفی کرده است.

آریزو 8 آریزو 8

آریزو ۸ را می توان از معدود محصولات کمپانی چری دانست که از زمان رونمایی اولیه تاکنون کم‌ترین میزان تغییرات را از نظر ظاهری به خود دیده بود و حال این کمپانی آریزو ۸ را برای نخستین بار و تقریباً به طور جدی زیر تیغ جراحی برده و نمای جلوی متفاوتی را برای آن خلق کرده است. در ادامه به بررسی تغییرات نسخه فیس لیفت آریزو ۸ خواهیم پرداخت.

تغییرات آریزو ۸

در همین ابتدا بدانید که نسخه فیس لیفت اگرچه پسوند لانگ را به دوش می کشد، اما طول این خودرو تنها ۱۰ میلی متر افزایش یافته است. در بخش دماغه این خودرو جلوپنجره، چراغ ها و سپر کاملاً تغییر کرده است و به سبک تیگو ۸ پلاس مدل ۲۰۲۴ طراحی شده اند. باید گفت نمای جلوی این خودرو نسبت به قبل هماهنگ تر و به‌روزتر جلوه می کند.
در نمای کناری رینگ ها تغییر کرده و در نمای عقب خودرو نیز چراغ ها و طراحی سپر عوض شده اند. چراغ های عقب نسبت به قبل فیزیک و گرافیک بسیار بهتری دارند. هنوز مشخص نیست که نمای داخلی تغییری کرده است یا خیر.

مشخصات فنی

قوای فنی فالوین A8 پلاگین، توسط سیستم Kunpeng Super Performance Electric Hybrid C-DM system پشتیبانی می شود، که از نسل پنجم موتور هیبریدی ACTECO 1.5TGDI و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. خروجی موتور ۱۵۴ اسب بخار و ۲۲۰ نیوتن متر و موتور الکتریکی ۲۰۱ اسب بخار و ۳۱۰ نیوتن متر است. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن ۷.۶ ثانیه است. برد این خودرو در حالت برقی، طبق استاندارد WLTC، حدود ۱۰۰ کیلومتر و برد ترکیبی آن هم ۱۴۰۰ کیلومتر اعلام شده است. مصرف سوخت این سدان هم ۴.۲ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.