اکسپو بخار 41 / غرفه لوکسژن و زوتی در نمایشگاه خودرو پکن
در ماه جاری، گروه مستند اسب بخار برای بازدید از نمایشگاه خودرو پکن و همچنین حضور در مراسم خبری چری، به این کشور دعوت شد. در حاشیه بازدید از نمایشگاه پکن، گزارشی از حضور لوکسژن و زوتی در این نمایشگاه تهیه شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

لوکسژن به عنوان یکی از خودروسازان نو ظهور بازار جهانی شناخته می شود که با سابقه تولید میتسوبیشی و سایر ژاپنی ها در تایوان، اقدام به طراحی و تولید محصولاتی برند خود در تایوان و چین کرده است. محصولات این خودروساز قرار است که در آینده نزدیک به بازار ایران از طریق شرکت آرمان موتور کویر وارد شود. زوتی هم به عنوان یکی از شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا در ایران شناخته می شود که در حال حاضر تنها آریو را از خط تولید ساوه به بازار ایران عرضه می کند. البته که چند وقتی است برخی خودروهای کراس اوور زوتی وارد کارخانه سایپا شده اند و احتمال دارد که میزان فعالیت زوتی و سایپا در سال جاری افزایش پیدا کند. اما از آن طرف نشان های زیر مجموعه گروه زوتی چین، یعنی کوپا و دامای فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرده اند و کوپا ۲۱۰T از طریق خط تولید کرمان موتور و ریگان خودرو تا چند ماه آینده به بازار کشور می آید. اروند خودرو هم برنامه دارد تا در هفته های جاری نسخه های پلاک ملی دامای X5 و X7 را به مشتریان خود تحویل دهد.
در نمایشگاه خودرو پکن می بینیم که این دو خودروساز تایوانی و چینی چگونه در این گردهمایی بزرگ حاضر شده اند و چه محصولاتی را به بازار هدف خود معرفی نموده اند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.