شتاب نیسان تینا
«شتاب»، نام برنامه ی جدید از گروه مستند اسب بخار است که قرار است به صورت مرتب از این وبسایت منتشر شود.
برنامه «شتاب»، هر هفته یکشنبه ها و چهارشنبه ها در وب سایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام اسب بخار منتشر می شود. در این برنامه به صورت کاملا مختصر پارامترهای سنجش شتاب در خودروهای مختلف اجرا می شود و بر اساس داده های دیجیتال اعدادی به مخاطبان اعلام می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

نیسان تینا یا همان تیانا به عنوان یکی از لوکسترین خودروهای مونتاژی تاریخ صنعت خودرو ایران شناخته می شود که چند وقتی در خط تولید پارس خودرو مونتاژ شد. این خودرو پیش از تولید به شکل وارداتی به بازار ایران آمد و توانست نظر مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند. امکانات به روز، قوای فنی خوب، ایمنی مناسب و سواری نرم از ویژگی هایی است که باعث شده تا نیسان تینا (تیانا) همچنان به عنوان یکی از گزینه های مناسب بازار خودروهای نیمه لوکس باشد. اما گیربکس CVT بر روی این خودرو یکی از دلایلی است که برخی خریداران خودرو از همان دوران هم با آن ارتباط برقرار نمی کردند و همیشه جای انتقاد را به این سدان نیمه لوکس نیسان باقی گذاشته است. از طرفی شتاب بهتر ماکسیما نسبت به تیانا و همچنین توقع مشتریان ایرانی از شتاب یک خودرو سدان با نشان نیسان، باعث شد تا برخی قوای حرکتی تیانا را دوست نداشته باشند.
نیسان تیانا به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار در مراسم های تشریفاتی مقامات ایرانی به حساب می آید و تعدادی از آن به ناوگان پلیس راهور جاده ای داده شده است.

شتاب نیسان تینا

۲ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.