هیولایی با نام AVTOROS SHAMAN با هشت چرخ + ویدیو

هیولایی با نام  AVTOROS SHAMAN با هشت چرخ + ویدیو

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

هنگامی که کمپانی ” مرسدس ” خودروی G63 6X6 را معرفی کرد به نظر می رسید این خودرو بهترین خودروهای آفرود است که برای له کردن زامبی ها و بالا رفتن از اورست طراحی شده است.

این گونه بود تا زمانی که ویدیویی منتشر شد که این خودروی آفرود و لاکچری را در شرایطی نشان می داد که در برف گیر کرده و با کمک یک برف روب از آن وضعیت خارج می‌شود. البته برف روب تلاش کمی برای کمک انجام داد. به هر حال اگر از G63 6X6 دل سرد شدید، خودروی AVTOROS SHAMAN 8X8 را به شما پیشنهاد می‌کنیم! این خودرو دو اکسل بیش تر از G63 دارد و دو برابر مرسدس بزرگ تر و مسخره تر است.

هیولایی با نام  AVTOROS SHAMAN با هشت چرخ + ویدیو

از کجا شروع کنیم؟! خودروی Avtoros Shaman 8×8، طراحی شده تا نهایت خودروهای آفرود باشد که می‌تواند تعداد زیاد یا کمی را جا به جا کند، البته بسته به نوع تجهیزات. روی کاغذ فاصله زیادی با لقب قدرتمند دارد، موتور ۱۷۰ اسب بخاری و دیزلی آن خرخر می کند! قدرت زیادی نیست و سرعت نهایی آن به ۴۴ مایل بر ساعت محدود می‌شود. بدون شک مانند مرسدس از روی تپه ها نخواهد پرید. داخل کابین این خودرو کاربردی است، وقتی می گوییم کاربردی یعنی بر مبنای خودروهای کار و تجاری امکانات کمکی و یدک کش دارد!

هیولایی با نام  AVTOROS SHAMAN با هشت چرخ + ویدیو

صندلی راننده در میانه قرار دارد و دنیایی از سوییچ ها و دکمه ها با بهترین دید و ارگونومی در مقابل اش قرار دارند. این خودرو خیلی بزرگ است اما از نظر فنی آن قدر نحیف است که بتوانید آن را در انظار عمومی برانید. البته این امر را مرهون سیستم فرمان پذیر تمام چرخ آن هستید. گرچه پارک دوبل مقابل فروشگاه را به شما توصیه نمی کنیم. به یقین اگر با یک فیات برخورد کنید هرگز متوجه نخواهید شد!

نقطه تاریک این خودرو، مصرف سوخت آن است که در روز خوب اش با هر گالن سوخت ۱۱ مایل را می پیماید. خوبی آن این است که باک سوخت، حسابی بزرگ است، حدود ۲۷۰ لیتر!!! این به راننده اجازه پیمودن ۷۵۵ مایل با این باک گران قیمت سوخت را می دهد.
در واقع Avtoros Shaman 8×8 عموزاده مسخره مرسدس G63 6X6 است. در مسخره بودن بی نظیر است اما کلی قابلیت آفرود دارد. هر جایی می توان با آن رفت و برد باک سوخت خوبی دارد و توسط کاربر قابل شخصی سازی است.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.