پیست تخصصی تست درایو محصولات تویوتا در ایران

پیست تخصصی تست درایو محصولات تویوتا در ایران
پایان هفته گذشته شرکت ” ایرتویا ” به صورت رسمی پیست تخصصی تست درایو محصولات ” تویوتا ” را در تهران افتتاح کرد. این شرکت محوطه ای را به امکانات متعارف تست درایو مجهز کرده و مشتریان می توانند پیش از خرید خودرو، محصولات تویوتا را با شرایط استاندارد تعریف شده در این محوطه تست و بررسی کنند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در حال حاضر ایرتویا امکان بررسی خودروهای تویوتا راو۴، پریوس و CH-R را در نسخه بنزینی و هیبرید فراهم کرده است. در بخش ابتدایی این پیست، امکان آن وجود دارد تا فرمان پذیری خودروها از سوی مشتریان مورد بررسی قرار گیرد. همچنین در خط مسیر کناری پیست، امکان شتاب گیری برای مشتریان فراهم است. در صورتی که خودروهای کراس اوور و شاسی بلند وارد پیست تست شوند، به صورت هوشمند چراغ های پیست برای عبور از سطح شیب دار سبز می شود، در غیر این صورت خودروهایی با ارتفاع کم، اجازه ورود به رمپ اصلی را ندارد. سطح شیب دار این پیست امکان آن را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند میزان کشش خودروها در شیب ها را مورد بررسی قرار دهند و از سویی با زاویه ورود و خروج خودروهای کراس اوور تویوتا بهتر آشنا شوند.


پس از خروج از سطح شیب دار، دور مسیر صاف وجود دارد که یکی برای تست نرمی و نفوذ سر و صدا است و دیگری برای انجام تست ترمز طراحی شده است. در مسیر مخصوصی، مشتریان می توانند خودروها را روی دست اندازها و سرعت گیرهای مختلف تست نمایند تا با میزان نرمی خودرو و مقدار نفوذ صدای خودروها آشنا شوند. همچنین در بخشی از مسیر تست، روی دیوار تا ارتفاع ۱۷۰ سانتی متری درجه بندی شده است. این تست، مخصوص کمپانی تویوتا بوده و رانندگان می توانند پیش از خرید خودرو، ببینند که نقاط کور یک خودرو از فاصله های گوناگون، چه قدر است.
علاقه مندان به خودروهای تویوتا می توانند ابتدا به وبسایت رسمی ایرتویا به آدرس irtoya.com مراجعه کنند و سپس با انتخاب خودروی مورد نظر در بخش « تست درایو » به آدرس تهران، خیابان اتحاد، خیابان سوم شرقی، پلاک ۸ مراجعه نمایند. در نظر داشته باشید که در این محوطه، تست درایو دیگر خودروهای ارائه شده از سوی هلدینگ ” ناصح ” نیز انجام می شود و در آینده نزدیک محصولات ” جیلی ” که قرار است از سوی شرکت ” آرین خودرو پارس ” ( ariankhodropars.com ) به بازار عرضه شود، در این محل برگزار خواهد شد. آرین خودرو پارس، چندی پیش به عنوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ ناصح به عنوان نماینده رسمی واردات محصولات جیلی چین در ایران معرفی شد و در حال حاضر مراحل استانداردسازی نمایشگاه ها و دریافت مجوزهای لازم برای واردات خودرو را طی می نماید. پیش بینی می شود تا پایان تابستان امسال، فهرست محصولات جیلی برای بازار ایران از سوی آرین خودرو پارس اعلام شود.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.