پژو 2008 از جانب ایکاپ گران شد

بهترین خودرو پژو در عمل چگونه است؟
شرکت ایکاپ ( ایران خودرو – پژو )، به عنوان تولید کننده پژو ۲۰۰۸ در ایران، امروز قیمت رسمی این خودرو را تغییر داد و بهای جدید آن را اعلام کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پژو ۲۰۰۸ امروز قیمت ۱۱۴ میلیون تومان را در کارخانه دارد و بدیهی است که ثبت نام کنندگان این کراس اوور در سال گذشته، امروز باید با توجه به نوع قراردادشان، تکمیل وجه را بر مبنا قیمت جدید داشته باشند. پژو ۲۰۰۸ در روزهای اول عرضه با بهایی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان به دست مشتریان ( با در نظرگیری تخفیف اولیه ) رسید. بعد از آن قیمت تمام شده پژو ۲۰۰۸ بر مبنا حدود ۱۰۴ میلیون تومان سنجیده می شد. حال که بهای رسمی کارخانه از آخرین اعلام رسمی حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، احتمال دارد که طی روزهای آتی این تاثیر بر بازار آزاد این خودرو هم اعمال شود. پیش از اعلام قیمت جدید، پژو ۲۰۰۸ با مدل ۱۳۹۷ در بازه ۱۳۴ تا ۱۳۹ میلیون تومان معامله می شد و قیمتی کمتر از رقبای وارداتی خود در بازار آزاد داشت.


پژو ۲۰۰۸ برای بازار ایران به موتور ۱٫۶ لیتری توربو ۱۶۳ اسب بخار مجهز است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک دارد. شش کیسه هوا، مانیتور، دوبین و سنسور دنده عقب، سیستم تهویه دوگانه، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل و محدوده کننده سرعت، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، حالت رانندگی مختلف (اسپرت و برفی)، شش کیسه هوا ۱۰ نقطه ای و… از جمله امکانات این خودرو به حساب می آید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.