هاوال H9 به زودی ترخیص می شود

هاوال H9 به زودی ترخیص می شود

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

چندی پیش تصاویری از سوی مخاطبان ” اسب بخار ” به دست ما رسید که خبر از ورود اولین محموله هاوال H9 به بازار ایران می داد. اکنون تصاویر جدید ارسالی نشان می دهد محموله هاوال H9 در گمرک بندرعباس تخلیه شده و در حال گذراندن مراحل ترخیص است.

پیش از بسته شدن ثبت سفارش و ممنوعیت واردات، نام شرکت ” بهمن موتور ” و هاوال H9 در سامانه ” ثبتارش ” قرار گرفت و اکنون براساس آخرین دستور ابلاغ شده به گمرک، خودروهای موجود ترخیص نشده می توانند فرآیند خروج از گمرک و شماره گذاری را پشت سر بگذارند. در پی این دستور در روزهای گذشته شاهد هستیم که خودروهای مختلفی از گمرک های کشور ترخیص می شوند و به دلیل داشتن ثبت سفارش از گذشته، می توانند پس از مدت ها تأخیر به دست مشتریان برسند. اما هنوز به صورت رسمی مشخص نشده که پس از اتمام خودروهای موجود در انبارهای گمرک، تکلیف خودروهای وارداتی چه می شود و آیا امکان دارد که دوباره دولت واردات خودرو را آزاد کند؟

با توجه به حضور هاوال H9 در گمرک بندرعباس، احتمال داده می شود در روزهای آتی این خودروها به انبار ” گروه بهمن ” و شرکت ” بهمن موتور ” در تهران منتقل شوند و سپس در اختیار مشتریان و خریداران قرار گیرند. اطلاعات موجود در سایت رسمی ” گروه بهمن ” نشان می دهد هاوال H9 به پیشرانه ۲ لیتری توربو ۲۱۵ اسب بخار و جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک مجهز است. اما در آخرین به روز رسانی گریت وال برای بزرگ ترین خودروی شاسی بلندش شاهد هستیم که پیشرانه H9 تا ۲۴۰ اسب بخار تقویت شده و جعبه دنده ۸ دنده اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متری را به چرخ های جلو و عقب دارد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.