شتاب فاو بسترن B30
شتاب ، نام برنامه ی جدید از گروه مستند اسب بخار است که به صورت مرتب از این وبسایت منتشر می شود. در این قسمت از برنامه شتاب، به سراغ شتاب فاو بسترن B30 رفته ایم.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

فاو بسترن B30 خودرویی سدان و اتوماتیک است که به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۰۷ اسب بخار مجهز است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک آیسین قدرت آیسین قدرت آن را به چرخ های جلو می رساند. سانروف، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، مانیتور، سنسور و دوربین عقب، کروزکنترل، کامپیوتر سفر و…به عنوان امکانات این خودرو چینی مونتاژ داخل به حساب می آید. این خودرو که سال گذشته در فصل سوم تست و بررسی های اسب بخار حاضر شد، در حال حاضر قیمتی حدود ۷۰ میلیون تومان از جانب شرکت بهمن موتور و گروه بهمن عرضه می شود. اما فاو بسترن B30 قیمتی حدود ۷۴ تا ۷۶ میلیون تومان را در بازار به خود اختصاص داده است. این خودرو با توجه به قیمت، امکانات و نوع پیشرانه فنی و بدنه، توانسته در بازار خودرو کشور خوب ظاهر شود.
در این قسمت از برنامه شتاب، با بازگشتی به گذشته، قسمتی از تست و بررسی فاو بسترن B30 را در فصل سوم اسب بخار با هم مرور می کنیم. لذا آنچه که در این قسمت از شتاب می بینید، مربوط به نتایجی است که در زمان بررسی کامل B30 به دست آمده است.
شما مخاطبان عزیز می توانید جدول رتبه بندی برنامه « شتاب » را با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.
همچنین می توانید سایر قسمت های برنامه شتاب را با کلیک بر روی این بخش و یا مراجعه به دسته بندی شتاب مشاهده فرمایید.
اگر هم می خواهید که تست و بررسی کامل این خودرو را ببینید، پیشنهاد می کنیم که با کلیک بر روی لینک این خط، بررسی فاو بسترن B30 را در فصل سوم اسب بخار از دست ندهید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.