رنو ساندرو استپ وی جدید زیر دست مهندسان « رنو پارس » + تصاویر

رنو ساندرو استپ وی جدید زیر دست مهندسان « رنو پارس » + تصاویر

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

چند ماهی است که یک دستگاه رنو ساندرو استپ وی نسل جدید با پلاک گذر موقت در خیابان ها و جاده های ایران تردد می کند. به تازگی یکی از مخاطبان اسب بخار تصویری از این خودرو را برای ما فرستاده و تاریخ پلاک آن نشان می دهد که حداقل تا مهر ماه سال جاری این خودرو برای انجام تست ها در کشور باقی می ماند.

با پیگیری های انجام شده، خودرو مورد در نظر در اختیار شرکت « رنو پارس » قرار دارد و تیم مهندسی این شرکت تست هایی را در این مدت از ساندرو استپ وی جدید می گیرند. اما گویا این خودرو از ابتدا برای بازار ایران در نظر گرفته نشده و در حال حاضر تیم رنو و رنو پارس، به خاطر انجام برخی تست ها با توجه به شرایط مختلف، رنو ساندرو استپ وی جدید را به ایران آورده اند. گروه رنو چند ماهی است که عرضه ساندرو استپ وی جدید را در بازار های مختلف آغاز کرده است.

این خودرو با نشان های رنو و داچیا عرضه می شود و در برخی کشورها، فیس لیفت های مختلف برای ساندرو استپ وی جدید معرفی شده است. نسخه ساندرو استپ وی با نشان رنو، از نظر کیفیت، تریم داخلی، جزئیات ظاهری و امکانات نیز نسبت به نمونه های داچیا بهتر هستند. این خودرو از نظر پیشرانه کاملتر از نسخه موجود در بازار ایران است و می توان بر اساس سفارش، استپ وی جدید را با موتورهای ۹۰۰ سی سی توربو، یک لیتری، ۱.۲ لیتری، ۱.۶ و ۲ لیتری سفارش داد. جعبه دنده این خودرو همچنان از نوع ۵ دنده دستی و یا ۴ سرعته اتوماتیک است.

در نسخه های فول آپشن این خودرو امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری، ۴ کیسه هوا، کروزکنترل و محدودکننده سرعت، تریم داخلی چرم، سیستم تهویه اتوماتیک، حالت رانندگی ECO، مانیتور، دوربین و سنسور عقب، کامپیوتر سفر و… مجهز است. رنو ساندرو و ساندرو استپ وی نسل دوم از نظر بسیاری از ویژگی ها از جمله طراحی و مشخصات فنی با خودرو لوگان نسل جدید یا سیمبل برابری می کنند. در بازار اروپا، ساندرو استپ وی با نشان رنو و داچیا قیمت پایه ۱۳ هزار و ۴۰۰ یورو را دارد که مربوط به نسخه ساده دنده ای با ارزانترین پیشرانه است.

گروه مستند اسب بخار

۴ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.