بی وای دی F3 به دست مشتریان رسید

بی وای دی S7 با چه قیمتی عرضه می شود؟
سه شنبه مورخ ۸ خرداد ۱۳۹۷، شرکت خودروسازی کارمانیا طی مراسمی اولین سری بی وای دی F3 دنده ای را به صورت پلاک شده به مشتریان خود تحویل داد. با پایان این مراسم، تحویل رسمی این خودرو به مشتریان در سراسر کشور آغاز شد و از این پس خریداران این خودرو می توانند از بی وای دی F3 خود استفاده کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پویا سالاری، مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا، در جمع مشتریان و خبرنگاران دلایل تاخیر در تحویل این خودرو را تغییر ناگهانی استانداردها اعلام کرد و گفت: « با اینکه استانداردهای ۸۵گانه جدید سختی های زیادی را بر خودروسازا تحمیل کرده و از طرفی اجرایی شدن ناگهانی آن، برنامه های تحویل و تولید شرکت ها را بر هم زده است، اما خوشبختانه بی وای دی F3 دنده ای به عنوان یک خودرو به روز توانست تا استانداردهای ۸۵گانه را پاس کند و به عنوان اولین خودروهای تولیدی با این استاندارد شناخته شود».
بی وای دی F3 دنده ای از همان ابتدای تولید با رنگ های مختلفی چون سفید، نقره ای، مشکی و… تولید می شود. با توجه به دستورالعامل های وزارت صنعت برای داخلی سازی و افزایش سهم قطعه سازان در تامین مواد اولیه تولید و مونتاژ خودرو، برخی از قطعات بی وای دی F3 دنده ای به مرحله تولید داخل رسیده است. جی پی اس و رهیاب ماهواره ای این خودرو اقتصادی نیز هم با تنظیمات داخلی عرضه می شود و نقشه های ایران با سخنگوی فارسی به خود اضافه شده است. امکاناتی نظیر سانروف دو حالته، آینه تاشو برقی، مه شکن جلو و عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی دو رنگ، استارت دکمه ای، کامپیوتر سفر، نمایشگر با سیستم عامل اندروید، دوربین عقب و زیر آینه شاگرد، سنسور نور، استارت دکمه ای، دی لایت و… بر روی خودرو نصب شده اند.
بی وای دی F3 دنده ای به موتور ۱٫۵ لیتری VVL مجهز است که ۱۰۷ اسب بخار را با گشتاور حدود ۱۴۵ نیوتون متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. طبق بررسی های انجام شده توسط سازمان های تایید کننده، بی وای دی F3 دنده ای در حال حاضر کم مصرفترین خودرو تولید داخل است.
شرکت خودروسازی کارمانیا با افزایش قیمت اعمال شده برای بی وای دی F3 دنده ای، قیمت آن را ۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.