بی ام و M2 2019 نسخه کامپتیشن معرفی شد

بی ام و  BMW M2 2019 نسخه کامپتیشن معرفی شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت BMW رسما مدل کامپتیشن M2 را با موتوری بر پایه M3 و M4 معرفی کرد. عکس هایی از مدل ۲۰۱۹ BMW M2 لو رفته ولی هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات این خودرو توسط این شرکت منتشر نشده است.
این شرکت اعلام کرده که M2 با موتور شش سیلندر که ۴۰۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۶ نیوتون متر گشتاور دارد عرضه می شود و با یک گیربکس دو کلاچه می تواند شتابی برابر ۴ ثانیه در صفر تا صد به نمایش بگذارد.
سرعت نهایی این خودرو برابر است با ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت. با این وجود نسخه BMW خوشحال است که نسخه M Driver این خودرو تا ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت تقویت می شود. تغییرات در شاسی این ماشین شام قسمت های فیبر کربن که با دقت بالایی از مدل های M3 و M4 برداشته شده و دیفرانسیل سری M که با یک سیستم فرمان الکترو مکانیکی هوشمند که برای این خودرو در نظر گرفته شد. این سیستم های فنی پیشرفته همگی در کنار هم قرار گرفته تا راننده از قابلیت های لذت بخش تری استفاده کند. همچنین این خودرو دیسک های ترمز و کلیپر های بزرگی را برای ایمنی بهتر دارد. شش پیستون ترمز برای جلو و ۴ پیستون ترمز برای کلیپر های این خودرو در نظر گرفته شده و M2 کامپتیشن کلیپر هایی به رنگ خاکستری دارد.

بی ام و  BMW M2 2019 نسخه کامپتیشن معرفی شد

تغییرات در بخش بدنه این خودرو بسیار جزئی و در عین حال جذاب است. تمام دریچه های هوا روی بدنه خودرو با امضاء شرکت BMW دریچه های بزرگ و تهاجمی تر بوده تا ظاهری خشن تر را ایجاد کند. زیر سپر مشبک در جلو این خودرو با طرحی متفاوت و زیبا به رنگ کروم سیاه است که مطابقت خوبی با رنگ و شکل اگزوز در عقب این خودرو دارد، برچسبی برای خودرو های مسابقه ای شرکت BMW در تمامی کلاس ها شده است. در داخل این خودرو در نسخه استاندارد M2 اسپورت آرم M2 به روشنی بر روی این صندلی ها حک شده در حالی که در نسخه مسابقه ای صندلی ها و تمامی جزئیات اتاق مقداری آبی تر و به اصطلاح هایلایت شده است. شرکت BMW دو رنگ ظاهری را برای این خودرو به صورت اختصاصی قرار داده است: نارنجی سرخ متالیک و نقره ای مات.

بی ام و  BMW M2 2019 نسخه کامپتیشن معرفی شد

شرکت BMW با افتخار اعلام کرده که این نسخه از خودرو M2 اولین خودرویی است که کلید تغییر رانندگی در تنظیمات موتور، فرمان، سیستم تعلیق خودرو و تعریف حالت رانندگی شخصی را در بخش کنسول وسط این خودرو قرار داده ولی خب می تواند این کلید ها مانند M1، M2 و M5 جدید بر روی فرمان باشد. این خودرو نیز دارای سنسور پارک می باشد. بی ام و M2 مدل ۲۰۱۹ کامپتیشن با یک مدل گیربکس استاندارد ۶ سرعته دستی و یا ۷ سرعته دوکلاچه سری M است که هر دو این گیربکس ها قابل سفارش است عرضه خواهد شد.
منتظره این خودرو در سال آینده خواهیم بود.

گروه مستند اسب بخار
علی محمودی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.