اکلیپس کراس برای بازار ایران رونمایی شد + قیمت

اکلیپس کراس برای بازار ایران رونمایی شد + قیمت
شرکت آرین موتور پویا به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن ظهر امروز در جزیره زیبای کیش، میتسوبیشی اکلیپس کراس را برای نمایندگان خودرو رونمایی کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

اکلیپس کراس به عنوان یک کراس اوور جدید در خانواده میتسوبیشی شناخته می شود که از نظر فنی، آپشن ها، طراحی و… دانش جدید این خودروساز ژاپنی را نمایان می کند. علی شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت آرین موتور پویا قیمت این خودرو را ۲۶۲ میلیون تومان اعلام کرد و در جمع نمایندگان این شرکت اعلام کرد: « اگر شرایط ثابت بماند، می توانیم این کراس اوور با قیمت ۲۶۲ میلیون تومان و عددی پایینتر از رقبای کره ای و ژاپنی عرضه کنیم». شکوهی در بخشی از صحبت های خود به هدف گذاری سهم بازار ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاهی برای اکلیپس کراس اشاره کرد.
اکلیپس کراس برای بازار ایران رونمایی شد + قیمت
لازم به ذکر است که این مراسم بدون حضور رسانه ها و به صورت خصوصی برای نمایندگان این شرکت برگزار شده و احتمالا در روزهای آتی نیز، اکلیپس کراس به صورت عمومی رونمایی می شود. طبق تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در اینستاگرام رسمی شرکت آرین موتور پویا، اکلیپس کراس در نسخه فول آپشن در جزیره کیش رونمایی شده است.

رونمایی از میتسوبیشی اکلیپس کراس برای بازار ایران و از طرفی اعلام قیمت آن نشان می دهد که همچنان کمپانی میتسوبیشی بعد از خروج آمریکا از برجام، برنامه های خود را در بازار ایران پیش می برد و همچنان در حال ارتقا سطح همکاری های خود در کشور است.


با میتسوبیشی اکلیپس کراس آشنا شوید

میتسوبیشی با محصولی جدید در سال 1397
کمپانی میتسوبیشی ژاپن به تازگی کراس اوور جدیدی را به بازار جهانی معرفی کرده که امروز هم در جزیره کیش توسط آرین موتور پویا رونمایی شده است.
میتسوبیشی اکلیپس کراس به عنوان یک کراس اوور جمع و جور شناخته می شود و از نظر فاصله محوری دقیقا با ASX برابر است. این کراس اوور طراحی فست بک را پیش گرفته و به مراتب از سایر محصولات میتسوبیشی به روزتر است. همچنین خطوط طراحی جدید این کمپانی ژاپنی در آن دیده می شود و به وضوح مشخص است که میتسوبیشی در راستای اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی قصد در تصاحب هرچه بیشتر بازار محصولات خود دارد.
در حال حاضر اکلیپس کراس تنها در ژاپن تولید می شود و احتمال داده می شود که در آینده نزدیک برای افزایش سهم بازار این خودرو، خطوط تولید این کراس اوور برای افزایش تیراژ، در نقاط دیگر دنیا آغاز به کار کنند.
کمپانی میتسوبیشی در زمان رونمایی از این کراس اوور جدید پیشرانه های مختلفی را از جمله پیشرانه هیبریدی را برای آن معرفی کرد. اما آغاز تولید این اکلیپس کراس با موتور ۱٫۵ لیتری توربو به صورت فراگیر رقم خورده و توان این پیشرانه توسط یک گیربکس CVT نسل جدید به چرخ های جلو منتقل می شود. موتور ۱٫۵ لیتری توربو اکلیپس کراس به فناوری MIVEC مجهز است و پاشش سوخت مستقیم در آن دیده می شود. این موتور می تواند ۱۵۲ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۰ نیوتون متر تولید کند. همچنین در ساخت این موتور در بخش های اساسی از سهم بالای آلمینیوم استفاده شده است. گیربکس این خودرو از نوع CVT با قابلیت تعویض دنده ۸ سرعته به صورت دستی و تنظیم حالت رانندگی است. همچنین می تواند با توجه به نوع سفارش قدرت را تنها به چرخ های جلو و یا اینکه به هر چهار چرخ با فناوری S-AWC منتقل کند.
میتسوبیشی اکلیپس کراس در نسخه فول آپشن به هدآپ، سیستم ترمز اضطراری، کروزکنترل هوشمند، رادار خطی، موس لمسی وسط، هفت کیسه هوا، سقف پانارومیک، تنظیم بازه نور اتوماتیک، سنسور نور و باران، فرمان کمکی برقی، گرمکن صندلی های جلو، دنده پشت فرمان، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، گرمکن فرمان، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، یخ زدای شیشه جلو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، تریم چرم داخل، استارت استاپ اتوماتیک، کامپیوتر سفر، سنسور پارک، نور بالای اتوماتیک، صندلی های عقب قابل تنظیم، رادار نقطه کور، روشن و خاموش کردن خودرو و تنظیمات سیستم های خودرو از روی گوشی تلفن همراه و… مجهز است.
در بازار جهانی نسخه تک دیفرانسیل ساده این خودرو قیمت ۲۳ هزار و ۲۹۵ دلار را دارد و در فول ترین مدل دو دیفرانسیل ارزش آن فراتر از ۲۸ هزار دلار می شود.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.