اکسپو بخار 40 / غرفه تویوتا در نمایشگاه خودرو پکن

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در ماه جاری، گروه مستند اسب بخار برای بازدید از نمایشگاه خودرو پکن و همچنین حضور در مراسم خبری چری، به این کشور دعوت شد. در حاشیه بازدید از نمایشگاه پکن، گزارشی از حضور پر رنگ تویوتا ژاپن در این نمایشگاه تهیه شده است.

کمپانی تویوتا به عنوان یکی از فعالترین خودروسازان جهان شناخته می شود که چند سالی با انجام مشارکت های مختلف در چین، بسیاری از محصولات خود را در این کشور تولید و عرضه می نماید. در حال حاضر کمپانی تویوتا با خودروسازی فاو و گک در چین، محصولات خود را تولید می کند. خودروهایی چون کمری، کرولا، یاریس، لوین، کرون،رِیز، پریوس، EZ، لندکروزر، پرادو، هایلندر، راو۴ و مینی بوس کوستر در دو کمپانی فاو و گک با مشارکت تویوتا ژاپن برای بازار چین ساخته می شوند. جالب است بدانید که بسیاری از خودروهای قابل عرضه تویوتا در بازار جهانی، از خط تولید چین تامین می شوند. این نکته نشان می دهد که اگر نظارت های درست بر تولید و ساخت خودروها باشد، حتی محصولات تویوتا با ساخت چین بودنشان می توانند همیشه به کیفیت و استهلاک کم شهرت داشته باشند.
نمایشگاه خودرو پکن هم فرصتی برای خودروسازان مطرحی چون تویوتا است تا بتواند بیشتر خود را به بازار جهانی معرفی کند. البته که هدف اکثر خودرو سازان برای حضور در نمایشگاه پکن، گرفتن سهم حداکثری از بزرگترین بازار خودرو جهان است. چین چند سالی است که به عنوان بزرگترین بازار خودرو جهان معرفی شده و از این رو بسیاری از خودروسازان قصد دارند تا حضور خود را در این کشور پررنگتر جلوه دهند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.