اولین تست رسمی میتسوبیشی اوتلندر PHEV برگزار شد+ ویدیو

اولین تست رسمی میتسوبیشی اوتلندر PHEV برگزار شد+ ویدیو
روز گذشته، شرکت آرین موتور پویا به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن در ایران اولین مراسم تست درایو جدیدترین محصول خود را در کشور برگزار کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

آرین موتور پویا به تازگی اوتلندر PHEV را با قیمت رسمی ۳۱۷ میلیون تومان به بازار کشور عرضه کرده است. این خودرو به عنوان یک خودرو هیبریدی و برقی شناخته می شود که سه سبک فعالیت پیشرانه را در دل خود جای داده است. در سرعت های کمتر از ۵۰ کیلومتر بر ساعت، موتور برقی جلو و عقب خودرو از انرژی ذخیره شده در باتری های کف خودرو استفاده می کنند. اگر سرعت بین ۵۰ تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت باشد، موتور بنزینی هم وارد مدار می شود و نقش ژنراتور و شارژکننده باتری و تامین کننده انرژی موتورهای برقی را ایفا می کند. در این حالت موتور بنزینی قدرت خود را به چرخ ها انتقال نمی دهد. اگر هم سرعت خودرو فراتر از ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت برود، موتور بنزینی از طریق یک شبه کلاچ به چرخ های جلو وصل می شود و در کنار موتورهای برقی جلو و عقب کار خود را ادامه می دهد. اوتلندر PHEV با توجه به وزن ۳۵۰ کیلوگرم بیشتر نسبت به نسخه تمام بنزینی، بخاطر گشتاور و انتقال قدرت حداکثری توسط موتورهای برقی شتاب بهتری را به راننده تحویل می دهد و از طرفی به خاطر سیستم S-AWC پایداری به مراتب بهتری را نسبت به رقبا دارد. در کنار این خودرو یک کیت شارژر خانگی نیز به مشتریان داده می شود تا بتوانند با برق عادی و تک فاز باتری های خودرو را پر کنند و بدون نیاز به بنزین، تنها با انرژی درون باتری ها ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر را با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت بپیمایند.
در این بخش می توانید با میتسوبیشی اوتلندر PHEV به صورت ویدیویی آشنا شوید. به زودی اولین تجربه رانندگی با این خودرو پلاگین هیبرید نیز در سایت اسب بخار به صورت مکتوب منتشر می شود.

عکس ها: عرفان حمیدی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.