افتتاح پیست تست درایو بی وای دی توسط کارمانیا در ایران

افتتاح پیست تست درایو بی وای دی توسط کارمانیا در ایران
شرکت خودروسازی کارمانیا هفته گذشته به صورت رسمی پیست رسمی تست محصولات بی وای دی را در تهران افتتاح کرد. این پیست در ضلع جنوبی تعمیرگاه و شوروم مرکزی شرکت کارمانیا واقع شده و با حضور مدیران ارشد این شرکت و جمعی از خبرنگاران از اواخر هفته گذشته کار خود را آغاز کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پویا سالاری، مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا، با افتتاح این پیست تاکید کرد که همچنان فعالیت بی وای دی در ایران ادامه دارد و آغاز به کار این محل نشانه سرمایه گذاری در راستای تحقق اهداف همکاری بی وای دی و کارمانیا است. در حال حاضر تنها خودروسازی کارمانیا و بی وای دی در ایران مرکز تخصصی تست درایو محصولات را به صورت دائمی در جمع خودروسازان دارند. چندی پیش هم هلدینگ ناصح به عنوان نماینده فروش جیلی، تویوتا، لکسوس و رنو در ایران مرکز تخصصی تست درایو خودروهای خود را افتتاح کرد.
به گفته مدیران ارشد کارمانیا، به زودی زیرساخت ثبت نام اینترنتی مشتریان برای انجام تست درایو نیز بر روی وبسایت این شرکت آمده می شود. در حال حاضر مشتریان می توانند با مراجعه حضوری پیش از خرید بی وای دی S6، F3 دنده ای و S7، آن ها را در مسیر تست این شرکت مورد بررسی قرار دهند. در این پیست که قبل از ورود مشتری به آن، آموزش چند دقیقه ای برایش در نظر گرفته شده است، مسیر مستقیم، سه نوع سطح دست انداز برای بررسی نرمی و تکان های خودرو، بخش تست اسلالوم، پیچ های تند و مسیر صاف برای شتابگیری نیز تدارک دیده شده است.


چهارشنبه هفته گذشته با افتتاح این پیست در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص تهران- کرج، تجربه اولیه رانندگی با بی وای دی S7 برای خبرنگاران ایجاد شد و آن ها توانستند در گام نخست جدیدترین خودرو مونتاژیش شرکت خودروسازی کارمانیا را مورد بررسی اولیه قرار دهند. البته که تجربه رانندگی با نسخه های وارداتی این خودرو امکان پذیر است و در هفته های جاری بی وای دی S7 ملقب به جناب S7 وارد خط تولید می شود. در حال حاضر بی وای دی S6 و بی وای دی F3 دنده ای در خط تولید خودروسازی کارمانیا واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم مونتاژ می شوند و از مرداد ماه سال جاری، با توسعه انجام شده در محوطه کارخانه، بی وای دی S7 هم وارد خط تولید می شود.
بی وای دی S7 یک کراس اوور تک دیفرانسیل است که به عنوان بزرگترین خودرو سواری مونتاژی در ایران شناخته می شود. این خودرو در شرایط فعلی تنها کراس اوور ۷ صندلی تولید داخل بوده که به پیشرانه دو لیتری توربو ۲۰۳ اسب بخار مجهز است و گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه توان آن را به چرخ های جلو می رساند. سقف پانارومیک، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم تهویه دوگانه، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، کروزکنترل، استارت دکمه ای، امکان روشن کردن خودرو از روی سوییچ، مانیتور، نمایشگر تمام صفحه پشت آمپر، حافظه صندلی راننده، ستون فرمان برقی چهار جهته، دوربین ثبت وقایع، ترمز پارک برقی، سنسور پارک جلو و عقب، کامپیوتر سفر، سامانه تصفیه هوای کابین، درب صندوق برقی، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل پایداری و… از جمله امکانات رفاهی و ایمنی بی وای دی S7 به حساب می آید.
پیشنهاد می شود که اگر می خواهید خودروهایی چون بی وای دی S6، S7 و F3 دنده ای را از بازار و یا شرکت به صورت مستقیم خریداری و یا پیش خرید کنید، ابتدا به پیست تست درایو محصولات بی وای دی و کارمانیا در جاده مخصوص تهران بیایید و اگر خودروها نظرتان را جلب کردند، اقدام به خرید قطعی کنید.
برای اطلاع از آغاز تست درایو عمومی محصولات بی وای دی می توانید به سایت رسمی کارمانیا به آدرس karmania-auto.ir مراجعه کنید.

رپورتاژ خبری
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.