آغاز به کار نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم یدکی و خدمات پس از فروش خودرو

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم یدکی و خدمات پس از فروش خودرو
صبح امروز نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم یدکی و خدمات پس از فروش به صورت رسمی در شهر آفتاب تهران افتتاح شد و حال مخاطبان این رسته از صنعت خودرو کشور می توانند تا روز جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ نسبت به بازدید غرفه های این نمایشگاه اقدام نمایند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با توجه به اینکه خروج آمریکا از برجام باعث برخی مشکلات برای قطعه سازان و شرکت های خودرویی شده و از طرفی مبادلات بانکی سختتر از گذشته انجام می شود، در این دوره از نمایشگاه قطعات و لوازم یدکی می بینیم که حضور اصلی به شرکت های چینی محدود می شود. قرار بود که شرکت های فرانسوی و ترکیه ای هم در نمایشگاه قطعات شهر آفتاب تهران حضور فعالی داشته باشند و با بروز مشکلات اخیر آن ها نیز از آمدن به این شهر آفتاب انصراف داده اند. اما حضور قطعه سازان و ارائه دهندگان لوازم یدکی از کشور چین را می توان در این نمایشگاه پررنگ دانست. در بخشی از محوطه نمایشگاه کارگاه های آموزشی مختلف برای غرفه داران و فعالان این حوزه برگزار می شود و همچنین بازدیدکنندگان هم می توانند از این کلاس های آموزشی استفاده نمایند.
شرکت آذویکو نیز به عنوان تولیدکننده محصولات ام جی در ایران، در دو بخش از این نمایشگاه حاضر شده و در یکی از قسمت ها به معرفی خدمات پس از فروش، قطعات و لوازم یدکی خودرو ام جی ۳۶۰ پرداخته است. در بخش دیگر نیز این شرکت ام جی ۳۶۰ را در نسخه توربو و دنده ای به نمایش گذاشته است. یکی از نکات جالب این نمایشگاه در روز اول، حضور مدیران و نمایندگان خارجی کمپانی های چینی مانند جیلی، بی وای دی، هایما، ام جی، سایک و… بود که تا حدی نشانه هایی از ادامه روند فعالیت این برندها می داد.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.