کاروان خودروهای کلاسیک در تهران به راه افتاد+ویدیو

کاروان خودروهای کلاسیک در تهران به راه افتاد+ویدیو

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران،در آستانه روز جهانی موزه‌ها و میراث فرهنگی صبح چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ رژه وسیله‌های نقلیه تاریخی را برگزار کرد.
این خودرو‌های کلاسیک دو ماه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد به عنوان میراث صنعتی و سرمایه‌های تاریخی نمایش داده شدند که در پایان برگزاری این نمایشگاه، رژه‌ای را در سطح شهر تهران در مسیر سعدآباد، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، موزه ملی و کاخ نیاوران به وسعت ۶۰ کیلومتر اجرا کردند. رژه خودروهای تاریخی از محل مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد آغاز شد و پس از توقفی کوتاه در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به سمت موزه ملی ایران حرکت کرد.

کاروان خودروهای کلاسیک در تهران به راه افتاد+ویدیو

مدیر اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی هدف از برگزاری این رژه را بزرگداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی و جلب توجه هرچه بیشتر عموم جامعه به اهمیت صیانت و حفاظت از وسیله‌های نقلیه تاریخی به عنوان بخشی از میراث صنعتی- فرهنگی تاریخ معاصر کشورمان، عنوان کرد
گفتنی است در این ویژه برنامه حدود ۵۰ خودرو و تاریخی با قدمت بیش از ۴۰ سال، ساخت کشورهای آمریکایی، اروپایی و … شرکت داشتند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.