مشتریان معترض نمایشگاه خودروی تهران را برای تجمع انتخاب کردند

مشتریان معترض نمایشگاه خودروی تهران را برای تجمع انتخاب کردند
با آغاز سومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران، شاهد هستیم که در روز اول برگزاری آن، جمعی از مشتریان معترض به خودروسازان به شهر آفتاب آمدند و تجمع های مدنی خود را در سالن های این نمایشگاه برگزار کردند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران که با موضوع توانمندی صنعت خودروی کشور در بحث داخلی سازی برپا شده است، با رویکردی متفاوت میزبان بازدید کنندگان است و تا حد زیادی مدل حضور شرکت ها در این نمایشگاه متفاوت است. اما جالب است که با توجه به رویکرد متفاوت این نمایشگاه در سال جاری، بازدیدکنندگان و مشتریان شرکت های خودرویی همچنان این فضا را به عنوان کانون صنعت خودروسازی کشور می دانند و اعتراض های خود را در جلوی درب وزارت صمت، سازمان حمایت و شرکت های خودروسازی به قلب نمایشگاه خودروی تهران ۹۷ آورده اند.
باید اشاره کرد که تجمع ها مشتریان معترض با آرامش برگزار شده و به شکل کاملا مسالمت آمیز برپا گردیده است. حضور مشتریان معترض در سال های نمایشگاه و نبود بسیاری از شرکت های خودروسازی در این دوره نشان می دهد که همچنان مردم قابلیت ها و توانمندی های نمایشگاه های خودرو را درک می کنند و این شرکت های خودرویی هستند که شاید به خاطر مشکلات فعلی کشور نتوانسته اند بهره برداری لازم را از سومین نمایشگاه خودروی تهران داشته باشند. البته که در روز اول گروه سایپا به عنوان یکی از حاضران در نمایشگاه خودروی تهران، میزبان معترضان به عملکرد این شرکت بود. جمعی از مشتریان خودروهای مختلف این شرکت از صبح امروز اعتراض خود را در مقابل غرفه ی سایپا نشان داده اند. همچنین مشتریان معترض به عدم تحویل به موقع سایر شرکت های خودروسازی مانند گروه بهمن و کارمانیا نیز تجمع خود را در شهر آفتاب برگزار کردند. بدیهی است که در شرایط فعلی پاسخ قاطع و شفاف به انتقادهای مردم می تواند تا حدی نگاه مشتریان را به حوزه ی خودروسازی بهتر کند.
اما با توجه به حواشی روز اول نمایشگاه خودروی تهران ۹۷، مشخص است که همچنان بخشی از علاقه مندان به حوزه ی خودرو بازدید از این نمایشگاه را در برنامه های خود قرار داده اند و مشتریان معترض هم سعی دارند تا حقوق خود را از طریق توانایی رسانه های و عملیاتی این نمایشگاه مطالبه کنند.


پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.