شتاب چری تیگو 7

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شتاب ، نام برنامه ی جدید از گروه مستند اسب بخار است که به صورت مرتب از این وبسایت منتشر می شود. در این قسمت از برنامه شتاب، به سراغ شتاب چری تیگو ۷ رفته ایم. شما می توانید تست و بررسی این خودرو در ایران را در فصل سوم اسب بخار هم اکنون تماشا کنید.

چری تیگو ۷ به عنوان یک کراس اوور چینی شناخته می شود که توسط شرکت مدیران خودرو از سال گذشته به صورت مونتاژ داخل به بازار عرضه شده است. خودرویی که در روزهای اول قیمتی کمتر از ۱۳۰ میلیون تومان داشته و امروز با بهای رسمی بیش از ۱۷۰ میلیون تومان معامله می شود. گروه مستند اسب بخار سال گذشته در یکی از قسمت های فصل سوم به بررسی این خودرو پرداخت و حال با توجه به اطلاعات همان برنامه و شتابگیری انجام شده در زمان تست و بررسی چری تیگو ۷ در استان مازنداران، دوباره عدد به دست آمده آن را یادآوری می کند. با توجه به درخواست مخاطبان در خصوص تکمیل جدول اطلاعات شتاب خودروها، در هفته های گذشته اطلاعات به دست آمده از قسمت های فصول اسب بخار سعی در تکمیل جدول داریم.
تیگو ۷ به عنوان یک کراس اوور چینی به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو و گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه مجهز است که توان آن به چرخ های جلو می رسد. این خودرو به خاطر سطح امکانات خود توانسته در بازار به نسبت خوب ظاهر شود و از طرفی نظر مالکان را به سمت خود بکشاند. امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، سقف پانارومیک، دوربین ۳۶۰ درجه، گرمکن صندلی های جلو، استارت دکمه ای، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، کروزکنترل و… از در چری تیگو ۷ دیده می شود.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید تست و بررسی کامل چری تیگو ۷ در فصل سوم اسب بخار با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.
همچنین برای اطلاع از جدول رتبه بندی برنامه شتاب می توانید بر روی بنر زیر کلیک نمایید.

جدول رده بندی شتاب صفر تا صد خودروها
۴ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.