سایپا: مشتریان خودشان تندر90 را به جای ساندرو می خواهند!

نارضایتی خریداران ارومیه ای تندر90
امروز خبری در فضای رسانه ای کشور منتشر شده است که گویا شرکت سایپا به مشتریان اردیبهشت ماه رنو ساندرو دنده ای، می خواهد رنو تندر۹۰ دنده ای را تحویل دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

حال با پیگیری برخی رسانه ها، گویا این پاسخ از جانب مدیران سایپا اعلام شده که مشتریان خودشان تندر ۹۰ را به جای ساندرو می خواهند! به گزارش اقتصاد آنلاین در پی انتشار خبری با عنوان ” سایپا به تعهداتش عمل نکرد/ ساندرو بخرید، تندر۹۰ تحویل بگیرید!” که امروز در اقتصاد آنلاین منتشر شده است شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد که “در پی درخواست جمعی از مشتریان درخصوص جایگزینی خودروی تندر ۹۰ به جای ساندرو، معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با هدف کسب رضایت مشتریان، اقدام به صدور بخشنامه‌ای کرد که این طرح کاملا” اختیاری بوده و هیچگونه اجباری برای دریافت خودروی تندر ۹۰ به جای ساندرو وجود ندارد.”

اما نکته عجیب این است که در بخشنامه سایپا برای اطلاع رسانی به نمایندگی ها، هیچ کلمه ای به معنی اختیار اعلام نشده است و تعهدات خود به مشتریان این سری از خریداران ساندرو دنده ای را، تحویل رنو تندر۹۰ دنده ای می داند. حال باید منتظر بود و دید که آیا مشتریان می توانند از فردا همان رنو ساندرو دنده ای را تحویل بگیرند و یا باید برای زودتر رسیدن به خودرو همان تندر۹۰ دنده ای را انتخاب کنند.
این خودروها چند وقتی است که در نسخه دنده ای با گیربکس JHQ به دست خریداران می رسند. گیربکس جدید محصولات مونتاژی رنو در ایران تا حدی به صرفه تر است و عملکرد بهتری را دارد.

تغییر خودرو تحویلی به سایپا هم رسید؛ تندر90 به جای ساندرو!

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.