تغییر خودرو تحویلی به سایپا هم رسید؛ تندر90 به جای ساندرو!

تغییر خودرو تحویلی به سایپا هم رسید؛ تندر90 به جای ساندرو!
چندی پیش اعلام شد که شرکت کرمان موتور به خاطر عدم توانایی در تحویل هیوندای النترا مونتاژی به مشتریان خود گفته تا از میان سانتافه، جک S3 و جک S5 یک خودرو را انتخاب کنند. حال سایپا هم در بخشنامه ای اعلام کرده که فعلا نمی تواند رنو ساندرو دنده ای را تحویل دهد و مشتریان می توانند به جای آن تندر۹۰ را تحویل بگیرند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

چندی پیش در اسب بخار اعلام شد که یکی از خودروهای محبوب بازار افت تولید شدید را تجربه کرده و احتمالا شرکت تولید کننده، محصولی دیگر را به مشتریان تحویل می دهد. حال می بینیم که این شنیده ها امروز به صورت مستقیم رنو ساندرو دنده ای را نشانه گرفته اند و اگر مشتریان تحویل اردیبهشت این خودرو به خواهند سوار بر هاچبکی دنده ای با کیفیت مناسب شوند، باید سلیقه خود را تغییر داده و نسخه سدان آن را با ظاهری قدیمیتر تحویل بگیرند. این اتفاق می تواند آنچنان برای دلال ها بد نباشد. اما در جمع ثبت نام کنندگان ساندرو دنده ای برای تحویل اردیبهشت سال جاری، هستند مشتریانی که مصرف کنندگان واقعی هستند و حال آنچنان دلخوشی از این تغییر ندارند. جالب است در بخشنامه جدید اعلام شده که حق تغییر رنگ برای مشتریان میسر نیست. شاید بهتر بود که گروه سایپا و پارس خودرو نیز برای جبران این اتفاق، حداقل امتیازهایی را برای این گروه از مشتریان در نظر می گرفت.
با اعلام خبر تبدیل ساندروهای دنده ای به تندر۹۰ دنده ای، برخی از مشتریان ساندروهای اتوماتیک نگران هستند که طی هفته های آتی، چه بر سر حواله هایشان می آید و آیا سایپا از پس تحویل نسخه های اتوماتیک بر می آید یا خیر؟

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.